יום שני, 28 בפברואר 2011

תיבת אוצר

לא בניתי תיבת אוצר וגם לא מצאתי אחת (בינתיים...)
הפעם אני מדברת על האוצרות באטסי...

בכמה מילים, מה זה אוצר באטסי למי שלא מכיר?

אוצר הוא למעשה מעין גלריה, חלון ראווה בו מוצגות 16 עבודות של אמנים שונים בעלי חנויות באטסי...
כל מוכר/קונה פוטנציאלי/בעל חשבון באטסי רשאי ויכול לבנות אוצר. האוצרות נבנים על פי נושאים או צבעים אותם בוחר בונה האוצר כבסיס לאוצר הספציפי...

הרעיון בבניית האוצרות הוא חשיפה (ויש גם מי שנהנה מעצם בניית האוצרות, כמוני, זה קצת כמו להרכיב פאזל)...
כשאני בונה אוצר אני לרוב מוצאת נושא או צבעים שמעניינים אותי וסביבם בונה אוצר כשמה שמוביל אותי הוא בעיקר צילומי עבודות מיוחדים שתופסים לי את העין, או שהעבודה עצמה מעניינת...
האוצרות מתפרסמים באטסי ויש גם מי שמפרסם אותם מחוץ לאטסי, כדי לקדם חשיפה...

אחרי שיש כבר כמה אוצרות באמתחתי (כאלו שבניתי...) חשבתי לעצמי, למה לא לפרגן לאותם אמנים גם אצלי בבלוג? למה לא לשתף את הקוראים שלי בעבודות וחנויות של יוצרים שתפסו לי את העין?

אז מהיום, בכל פעם שאבנה אוצר, אתן ליוצרים השותפים בו במה גם כאן...

הפעם נושא האוצר הוא משולשים...איך הגעתי לזה? מאוד פשוט...אחרי אוצר ליצנים שפרסמתי לפני שבוע (הכנסו לקישור, אני חושבת שהוא מקסים) בהשראת חג פורים הקרב ובא...החלטתי שגם לאוזני ההמן מגיע מקום של כבוד...וכך נוצר אוצר המשולשים שלי...

תהנו!

אתם מוזמנים ללחוץ כאן כדי להכנס לאוצר...



תגובה 1:

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)