יום שישי, 18 בפברואר 2011

יום הולדת למנדי...

מנדי, למי שעוד לא יודע, היא חברתו האמריקאית של אחי בשנה וחצי האחרונות (או קצת יותר)...
ובעוד שבוע וקצת הוא יעזוב אותנו ויטוס אליה, במטרה לגור איתה יחד...
(הם סופר מתרגשים, אנחנו סופר עצובים...במיוחד יובל שמשוגע על הדוד שלו...גאיה עוד קצת קטנה להבין בינתיים, למזלה...אבל אני שמחה בשבילם...מכל ה-♥)

בכל מקרה, מנדי, מעבר להיותה בחורה חייכנית ביותר, יפה ומקסימה באופן כללי ...נולדה באותו יום בו נולד יובל...
לא, היא לא בת 11...היא נולדה אמנם באותו יום, אבל עם כמה שנים פור על יובל...מה שאומר שהיא חגגה יום הולדת ממש לא מזמן...

כמו ביום ההולדת הקודם, גם הפעם הכנתי לה מתנה ושלחתי אותה (באיחור מה...אבל זה חיזק את גורם ההפתעה ☺)
חיכיתי עם פרסום הפוסט עד שהיא תקבל את המתנה ועכשיו, כשהמתנה הגיעה, אפשר להראות...
זוכרים את הפוסט "סבתא סורגת"? ובכן, התלהבתי לגמרי מעניין הסריגה וחיפשתי לי פרויקט קל להכנה...ומצאתי! צעיף ספירלה! תודו שזו אחלה מתנה!




כמובן שאי אפשר מתנה בלי כרטיס (אפשר, אבל זה לא כל כך מנומס...), אז ישבתי להכין כרטיס, הייתי חסרת מוזה לחלוטין, אבל איכשהו הצלחתי ליצור כרטיס שבסופו של דבר מצא חן בעיני...




דיווחים ממקור ראשון מוסרים שמנדי אהבה את הצעיף ונדהמה מכך שאני סרגתי אותו...מבחינתי, זו התודה הכי גדולה שיכולים לומר לי...

אז מנדי יקרה, שוב...באיחור קליל...המון מזל טוב ואושר גדול (אח שלי...זה תלוי לא מעט גם בך...אז בבקשה, בצע תפקידך כראוי)...

מחר אפרסם פוסט נוסף...כדאי לעקוב...

9 תגובות:

  1. בובה!! איזה יופי של צעיף!!!!! כבוד!!!!

    השבמחק
  2. הצעיף מהמם, ואל דאגה , בעידן המודרני התקשורת קלה וכשהגעגועים קשים עולים על מטוס... יש לזה גם צדדים חיובים !!!

    השבמחק
  3. הצעיף מקסים, אבל הצילום....הייתי מוסיפה אותו למתנה, עם מסגרת. יופי של העמדה!

    השבמחק
  4. יקירתי, איזה יופי של צעיף והכרטיס מקסים!
    שיהיה לאחיך ולמנדי בהצלחה!!
    תמשיכי לעדכן אותנו...

    השבמחק
  5. הצעיף מהמם!!!
    כל הכבוד על הסריגה!

    השבמחק
  6. צעיף מקסים, הצבעים נהדרים.
    הכרטיס מתוק ונהדר, הקיפוד הורס...

    השבמחק
  7. תענוג של צעיף ועוד בצבע האהוב עלי... עושה חשק לנסות גם...

    השבמחק
  8. צעיף מטריף, אהבתי את הצבע המדהים שלו והכרטיס מתוק מתוק
    שבוע נפלא
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  9. אחלה פרויקט לסגירה, והצעיף יצא מסים (:

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)