יום רביעי, 4 במאי 2011

מרתה חבובה...

פי...אני בשוק מעצמי! הצלחתי לשמור על דממת אלחוט של כמעט חודש...איזה הישג בשביל קשקשנית כרונית שכמותי!

האמת שחופשת הפסח הזו לא השאירה לי הרבה זמן ליצירה, לא שעשינו משהו מיוחד (אם חושבים על זה, לא יצאתי מהבית בכלל! למעט ליל הסדר והחג עצמו)...הייתי עסוקה (ועודני...) בעיצוב אלבום דיגטלי לבת מצווה של אחיינית הבעל, משהו שנחת עליי בהתראה קצרה ולא יכולתי לסרב, כי עיצבתי אחד לאחותה ומסתבר שהיתה התלהבות...(אני מכינה את עצמי לאלבום הבר מצווה של אחיה בעוד שנה...הם תאומים)...

נוסיף לזה את החבורה העליזה שלי שכללה גם את הבעל שקיבל חופש מחלה ארוך מאוד (או מדי...תלוי איך מסתכלים על זה) ודאגו לעשות פה שמייח...אז למי היה זמן לחשוב על יצירה? (אלבום דיגיטלי זה בהחלט סוג של יצירה, אבל גיליתי שעבודה בלחץ של זמן תוך חיפוש "חומרי עבודה" ברשת לא עושה לי כיף ליצור)

ואז ביום ראשון האחרון קיבלתי טלפון מליאת... 
"את בבית? אני בדרך אלייך, מביאה לך כמה דברים"...
למי שלא מכיר את ליאת (יש מישהו כזה??) הבחורה הזו מ-ד-ה-י-מ-ה! לא רק שהיא יפה וקלילה וספונטנית ומוכשרת...היא גם נשמה ענקית שאוהבת לתת...

אז היא באה והביאה לי חבילה של "שאריות" בדים שלא התחברה אליהם יותר, רק אחרי שהלכה ופתחתי את השקית גיליתי את האוצר שהביאה לי...איזה בדים מקסימים! ומסתבר שההגדרות שלה ושלי לגבי שאריות קצת שונות, כי יש שם בדים שבהחלט יכולים ליצור תוצר מלא אם לא שניים!
אז ליאתי מותק, אם לא אמרתי מספיק, אני אומרת שוב...המון תודה! את בחורה מיוחדת ואני מתה עלייך!

בכל אופן, זה כנראה העיר קצת את החלק היצירתי והחלטתי להכין את החבובה שראיתי בבלוג של ליאת ושל עוד כמה בנות (כי את הסדנה שהתארגנה בפורום טכסטיל וליבוד פספסתי...)
חיפשתי הדרכות ברשת ומצאתי את ההדרכה הנפלאה הזו!
תוך כמה שעות מרתה החבובה היתה מוכנה...מסתבר שיצרתי חבובה משוגעת לגמרי...שימו לב מה קרה בזמן הצילומים...

"שלום, אני מרתה"


"אוי, איזה ילדון חמוד!"


"מממ...הלחיים האלו נראות טעימות!!"


"מואה...מואה...מואה...!"


"מואאאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההה!"


"למה מותק? בוא אני אתן לך עוד נשיקה!"


"חה...חה...חה...חה!!"




כמובן שגם גאיה רצתה ללטף ולנשק  ☺



היום החלטתי להוסיף מוטות לידיים כדי שניתן יהיה להזיז אותן כמו בסרטון ההדרכה...את זה היה קצת קשה לצלם כי יובל כל הזמן הזיז את הבובה בהתלהבות והתמונות לא יצאו כל כך ברורות...אבל כך או כך, הילדים מאוהבים בה!



עכשיו נותר לסיים את האלבום הדיגיטלי ולהתפנות לתת קצת אהבה לבדים שקיבלתי...

13 תגובות:

  1. איזו מקסימה הבובה ואם ככה התחלת אני כבר מחכה לתוצרים הבאים שלך שבטוח יהיו מדהימים.וגם גאיה ויובל מקסימים כמובן

    השבמחק
  2. יקירתי קודם כל היה לי כיף לקפוץ בספונטיות ולקשקש..תודה על הפירגון-מתה עלייך!!!
    ומרתה מהממת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  3. מרתה משגעת וסשן התמונות עם הילדים םשוט מקסים...וליאתי....אין עליה בכל המובנים!!!
    בהצלחה בהצשך עיצוב האלבום (-:

    השבמחק
  4. מרתה פשוט מקסימה והפוסט הזה מתוק כל כך!

    השבמחק
  5. גדול! גדול!
    הבובה מקסימה, והצילומים - אין מילים! צריך לעשות מזה קליפ!

    השבמחק
  6. ליאת המלכה!! ואת - מעלפת!! ואיזה חיבור היה לה עם הילדים שלך - לא להאמין, תענוג לראות את התמונות :)

    השבמחק
  7. איזה מתוקים הילדודס!!! {חמסה} ותשמעי הגדול שלך שחקן מדופלים - תמונות נפלאות.
    אכן ליאת היא נשמה טובה וגם אני נוכחתי שהשאריות שלה הם בדים שימושיים לגמרי!!
    מרתה מקסימה - צבעים משגעים, תתחדשו.
    יום נפלא
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  8. איזה מקסימה מרתה! התמונות עם יובל מקסימות - הם מתאימים ;-)

    השבמחק
  9. איזה מרתה מהממת יצא לך, והצילומים של הילדים פשוט הורסים! עכשיו מרתה צריכה עוד חברים...

    השבמחק
  10. מקסים, מקסים, מקסים!!! החבובה משגעת, והתמונות עם הילדים כל כך כייפיות!

    השבמחק
  11. הבובה מקסימה. מסכימה עם אוריתוש - עכשיו מרתה צריכה עוד חברים...
    הצילומים - מתוקים, הפלת אותי מצחוק :-) הבן שלך שחקן מלידה!

    השבמחק
  12. אדיר!!!
    מרתה משגעת והתמונות והכיתובים נהדרים...

    השבמחק
  13. באיחור (מי זה שאמר שאף פעם לא מאוחר מדי?!?) - הבובה מקסימה (והצילומים עוד יותר...). תודה על הקישור! הולכת לראות אם זה בכלל ריאלי בשבילי לנסות...

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)