יום שני, 30 במאי 2011

יום הולדת קסום

מכירים את זה שאתם צריכים להכין מתנת יום הולדת ואין לכם מושג מה להכין??

לי זה קורה כמעט תמיד, אני יושבת ומתלבטת ארוכות מה להכין (כי הכי כיף להכין לבד...) ולפעמים יש לי איזו הברקה שאני מרוצה ממנה...

יצא שבתקופה האחרונה, המפגשים בהם השתתפתי היו מפגשי יום הולדת...בחלק מהמקרים שאלתי את הבנות מה הן רוצות לקבל וקיבלתי תשובה די ברורה שפתרה לי הרבה לבטים ואז הגיע הזמן לחגוג לפיה הכי שימושית שאני מכירה ופה נתקלתי במחסום...

מה מכינים למישהי שיש לה חנות סקראפ ומתנות, שהיא הרבה יותר טובה ממני בתחום הסקראפ, שגם התחילה להתנסות במיקס מדיה ועושה עבודות משגעות (תחום שאני מאוד אוהבת) ושגם יודעת לתפור?

אז העליתי במוחי כמה רעיונות כמו הכנת חישוק רקום עם פיה מלבד...או איזה שהוא קישוט לתליה על הקיר עם פיה מחומר כלשהו ואפילו חשבתי להכין לה "תעודה" מטעם איגוד הפיות העולמי...אבל לא הייתי סגורה על אף אחד מהרעיונות...

ברגע של תסכול ואחרי שהבנתי שאני לא לבד במצוקת ה"מה נקנה/נכין לה מתנה?", העלתי רעיון להצבעת הבנות...הכנת רשימת משאלות של כל חוגגת לקראת יום הולדתה...רשימה שמטרתה לפתור לחלקינו את הלבטים האלו של מה להכין (או לקנות)...
הייתי כל כך גאה בהברקה הזו ובטוחה שהנה אוטוטו תנחת אצלי בתיבת המייל רשימת משאלות שתפתור לי את הדילמות...

אמ-מה...מסתבר שההברקה שלי הועילה יותר לבנות האחרות מאשר לי...

הפיה שלנו סיפקה כמה קריטריונים כלליים למשאלות שלה..
היא אמרה שהיא מעדיפה דברים שימושיים על פני דברים ליופי (וככה נגוזו הרעיונות של חישוק רקום או קנווס או אפילו "תעודת פיה" כי קשה לומר עליהם שהם דבר שימושי)...

הפיה הוסיפה שהיא מעדיפה דברים שהיא בד"כ לא עושה, כמו תפירה למשל (חשבתי על ארנק, אבל היתה לי תחושה שליאת תכין לה וגם צדקתי, את הרעיון לתפירת סינר נתתי לאלכסנדרה ועם כישורי התפירה המתחילים שלי הבנתי שזה לא הכיוון).


קריטריון אחד ברשימת המשאלות גרם לי לחשוב שאולי זה הכיוון שבו עליי לבחור...הפיה אמרה שהיא תשמח לקבל בסיס לאיזה פרוייקט, עם הנחיות לביצוע ולי מיד קפץ לראש קישותיק/מחזיק המפתחות הינשופי שחילקתי במתנה ביום הולדתי...חשבתי שזה יהיה פרויקט חמוד וקל להכנה...


בשלב הזה כבר לא נותר הרבה זמן עד למפגש יום ההולדת וחששתי שלא אספיק לעמוד במשימה, בעיקר בחלק של עריכת ההוראות הכתובות והמצולמות ובכלל, אם נתתי לה כבר ינשופון כזה, בשביל מה היא צריכה הוראות להכין אחד?
עוד רגע של סיעור מוחות עם עצמי ומצאתי...במקום ינשופון, אכין לה קיט להכנת פיה מלבד לתליה!


בסופו של דבר הספקתי לעמוד במשימה מבחינת הזמנים ומאוד אהבתי את התוצאה...
כמובן שתוך כדי עבודה על הקיט הכנתי פיה שתהווה דוגמנית להוראות המצולמות...


וכך נראה הקיט (מצטערת על איכות התמונות, צולם מאוחר בלילה)...




ארוז חלקית...




(לאור ההתלהבות והדחיפה של הבנות במפגש יום ההולדת, הקיט ככל הנראה יתורגם לאנגלית ויעלה בהמשך לחנות שלי בגרסה עברית ואנגלית)...

אתמול נפגשנו לשבת של כיף בחנות הקסומה של לימור, כדי לחגוג את יום ההולדת שלה...

החלק היצירתי של החגיגה היה הכנת דף לספר שמן, כשנושא הספר הוא "קסם"...
אחרי חשיבה, הבנתי שמבחינת לימור הקסם נמצא בספרים (בין היתר...) והלכתי על הקו הזה...בחרתי ליצור דף שהוא סוג של הומומנט...
מצאתי דף עם המילים המתאימות בספר "מטילדה" של רואלד דאל, צבעתי את כל השטח סביב המילים הנבחרות בסגול (כי לימור ציינה ברשימת המשאלות שהיא מעדיפה כחול/סגול), ציירתי וצבעתי את הציור שמופיע במקור באותו דף בהגדלה, הוספתי כוכבים להדגשת הקסם שבספר וספרים שחתכתי מחגורת עור ישנה היוו את האלמנט "המשמין" של הספר...



וזה הצד השני, אליו תתווסף בהמשך תמונה משותפת שלי ושל לימור (כמו לדפים של שאר הבנות...הרעיון להוסיף תמונה מקסים בעיני!)
אני מקווה שלימור תעלה תמונות קצת יותר ברורות של הדפים שהכנו, כי הצילום שלי הפעם היה די מעפן...




כמובן שלא יצאנו בידיים ריקות (חוץ מהקניות בחנות...), לימור הכינה לכל אחת מאיתנו לוח הודעות, חלקם מגנטיים וחלקם לוחות שעם, הלוחות הוגרלו על ידי הוצאת פתקית ממוספרת...אני מאוד אוהבת את הלוח שלי!!






היתה שבת כיפית, של יצירה עם חברות טובות...
מחכה כבר למפגש יום ההולדת הבא...

8 תגובות:

  1. הפיה מקסימה. אחלה קיט (:

    יעל

    השבמחק
  2. BIG LIKE!
    אני מאוהבת בקיט הפיה הזה! רעיון מושלם למתנה! עכשיו אני הולכת להוסיף שורה גם ברשימת המשאלות שלי! בכלל, מתה על מתנות-קיטים שכאלו. איזה יופי! וגם הדף נפלא, כרגיל אצלך!

    השבמחק
  3. הקיט שלך משגע!!!!!!
    הרעיון והביצוע שלו מגניבים ביותר!
    בהחלט היה בוקר של כיף.. ורשימת משאלות תוגש בקרוב ..

    השבמחק
  4. איזו מתנה מקסימה!
    גם אני הייתי שמחה לקבל אחת כזו.
    הרעיון מעולה והביצוע עוד יותר.
    ממש כיף לראות את העובודות שלך!

    השבמחק
  5. אהבתי! איזה רעיון מבריק! אני מכירה היטב את מצוקת ה-מה-נקנה-לה-מתנה... פשוט רעיון מעולה!

    השבמחק
  6. איזה יופי של קיט ! אהבתי !!!

    השבמחק
  7. קיט הפיה נראה נהדר! והדף לספר שמן מקסים. מזל טוב ללימור :-)

    השבמחק
  8. יווווווווו איזו מקסימה הפיה הזו והקיט נראה מדהים!!!! והדף יצא יפיפה
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)