יום שבת, 28 במאי 2011

ספר שמן...

חוב קטן מיום הולדתי האחרון...לקח קצת זמן לפתח את התמונות ובעיקר לקח זמן לקבל את הדף האחרון של הספר...אבל היום קיבלתי את הדף והספר הושלם...אז אפשר להשוויץ בו...

נושא הספר היה: "עדיה" או במילים אחרות, כל מה שעולה לך בראש כשאת שומעת את השם עדיה...נחשו מה עלה בראשן של רוב הבנות?

ביקשתי מהבנות לעצב צד אחד של הדף על פי הנושא ובצד השני, לצד הברכה שתכתובנה, ביקשתי להשאיר מקום ריק לתמונה משותפת שתצולם במסיבה...

ואלו הדפים (כמו תמיד, לחיצה על תמונה, תגדיל אותה)

הדף של יערה
 



הדף של חן



הדף של לימור



הדף של ליאת



הדף של שלומית



 הדף של ענת




 הדף של אלכסנדרה



את הכריכה של הספר אני עיצבתי...מהצד האחד "עדיה"



מהצד השני - ברכות...


ואם מזכירים ספר שמן, הבוקר ביליתי בחברתן של הבנות בחגיגת יום הולדת מאוחרת לפיה הכי שימושית, לימור...והחלק היצירתי היה הכנת דף לספר שמן...

אבל מאחר ולא מערבבים שמחה בשמחה (וממילא רוב התמונות נמצאות במצלמה של לימור), את הדיווחים מהחגיגה אשאיר לפוסט הבא...

5 תגובות:

  1. איזה כייף להיזכר!
    יופי של ספר שמן יש לך. נדמה לי, או שסתם אני סנילית ולא זכרתי את הדף של אלכסנדרה ושלומית?

    השבמחק
  2. יצא ספר מהמם!
    ענת, אני הגרועה שלא הביאה את הדף למפגש ולא יצא לנו להיפגש מאז... אז רק היום הבאתי לעדיה, כך שיש סיבה לזה שלא זכרת :)

    השבמחק
  3. איזה מהממת אני!!!
    שולחת תמונות כן??
    יצא ספר מקסים ובאמת כיף להיזכר וחוץ מזה היה כיף להיפגש היום וליצור..יאללה בקרוב שוב!

    השבמחק
  4. באמת כיף להיזכר!!
    העבודות של כולנו משגעות, יצא לך ספר מדהים!!!!

    השבמחק
  5. זו ממש מתנה כיפית!
    יופי של דפים...
    זה מצחיק, כי הדבר הראשון שעלה לי לראש כשכתבת "עדיה" היה "ינשופים". ואכן, כמעט כל אחת מצאה את הדרך להכניס ינשוף... :)

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)