יום שישי, 30 באפריל 2010

סיקורים חלק ב'...

תודה על הפרגון לתמונה התלת מימדית שלי מהפוסט הקודם...שמחה שאהבתם  :-)
למיכל ולמי שעוד תוהה...הסדנה עליה דיברתי היא סדנה פיזית ולא סדנה וירטואלית...אני אמנם צפונית, אבל אם תהיה הענות של בנות מאיזורים אחרים בארץ, נארגן בית מארח לצורך העניין...

וחזרה להמשך הסיקורים...המיני אלבום...
הקולקציה המדוברת היא Dear lizzy מבית American crafts.
הפעם לא הדבקתי את הקארדסטוקים על קרטון כמו שאני לרוב נוהגת, במטרה לחזק את הדפים...גם כי לא היו לי מספיק קארדסטוקים (זוכרים שאני משתדלת לעשות שימוש בעיקר בחומרי הסיקור?) וגם כי הקארדסטוקים הספציפיים עבים מספיק...
בשל בעית מחסור בקארדסטוקים וגם כי בשלב מסוים דוגמאות הדפים התחילו לחזור על עצמן יותר מדי וזה כבר הציק לי קצת בעין, החלטתי להכין את הכריכה מקרטון שצופה בלבד (כבר אמרתי שאני מתה על החומר הזה?).



שורת הלבבות נחתכה מאחד הקארדסטוקים שקיבלתי (פה תוכלו לראות את הכפולות המלאות של המיני אלבום וגם את הקארדסטוקים שקיבלנו לצורך הסיקור). הפרח הצהוב הוא מדבקת קארדסטוק מהקולקציה המסוקרת, פרח הבלינגים נמצא אצלי כבר שנה וחצי כמעט! קיבלתי אותו באחת הרכישות הראשונות שלי ולא היה לי מה לעשות איתו...עד עכשיו.
אותיות הסול חתוכות ידנית על פי שבלונת האותיות של הפיה השימושית (אלו האותיות הקטנות, אותן לא ניתן להשיג מסול לצערי...עוד חומר שאני אוהבת...)

חלק מהדפים בקולקציה כל כך צבעוניים ומלאי פרטים שלא מצאתי לנכון להוסיף להם קישוטים ופשוט הדבקתי תמונות כמו בדף הזה...בצד ימין, על הכריכה הפנימית הדבקתי מדבקת קארדסטוק מתוקה מהקולקציה...




הקארדסטוקים בקולקציה הם דו צדדיים כשצד אחד מדוגם (חלקם עם גליטר) והצד השני חלק. סידרתי את המיני אלבום כך שכל הצדדים המדוגמים נמצאים בצד שמאל של האלבום והצדדים החלקים בצד ימין...חלק מהצבעים החלקים היו חיוורים מדי או סתם לא נעימים לעין כצבע אחיד...כמו הורוד בדף הזה. בקולקציה יש קארדסטוק אחד שנראה כמו גלים צבעוניים משורבטים...כדי לשבור קצת את הורוד, חתכתי מהדף הזה כמה "גלים" והדבקתי אותם...הוספתי תמונות, קצת שרבוטי מסגרת ועיגולים וזה כבר נראה אחרת.


 
עם הדף הזה קצת נלחמתי ואני מודה שאני לא מתה עליו...אבל אני כן מתה על התמונות שבו...גאיה כל כך מתוקה בנעליים ובכובע של אחיה...
 
 
 
לרוב אני לא אוהבת ליצור כפולות תואמות, אבל בשביל התמונות האלו, הייתי מוכרחה...
כאן, בגלל הדף התואם ממול ובגלל שהתמונה ששמתי מספיק גדולה, הצבע הירקרק של הדף (נכון מזכיר מחלה?) הצליח איכשהו לצאת מעודן. מדבקת הפרחים למטה היא מהקולקציה...הפרפר המקסים נחתך משארית דף הרקע החום שממול...(ליאתוש, תודה מותק! כמו שאת רואה, הפאנץ' שימושי מאוד, אבל מתגעגע הביתה)
 
 

דף הכפולה מצד שמאל, הוא דף אינטראקטיבי. התמונות נפתחות למעין חלון ובו יש תמונות נוספות מאותה סדרה...מתחת לתמונות כיווצתי נייר קרפ לבן.



זה עוד דף שאני פחות אוהבת, בעיקר בגלל צבע קארדסטוק הרקע . הכיתוב נעשה על חתיכות מאסקינג טייפ שצבעתי עם דיו חום....




אני אוהבת את הצבע השוקולדי של הדף הזה...הוספתי שוב חיתוך מאותו קארדסטוק "גלים" צבעוני, לב מנצנץ, קצת שרבוט...וזהו...מבחינתי התמונות בדף הזה עושות אותו (אבל אני משוחדת  ;-))







בדף הזה הצלחתי לנטרל קצת את הגוון הצהבהב עם צבע ספריי של טים הולץ בצבע כחול כהה. הדגלונים נחתכו מאחד הקארדסטוקים מהקולקציה.




כרקע לתמונה המשפחתית, הדבקתי חתיכות מאסקינג טייפ חלבי. את שולי התמונה לכלכתי בדיו סטאזון...יש לי חותמת כזו בתוכנת הפוטושופ שיוצרת שוליים מלוכלכים כאלו לתמונות ונותנת להן מראה גראנג'י...כמה שרבוטים בעט לבן, מדבקות מהקולקציה...וזהו...המיני אלבום מוכן והיה כיף לעבוד עליו.

 

* ובמסגרת הפינה  "מה קשור?" שמזמן לא היתה פה...
אתמול חזר הילד לביה"ס אחרי שלושה ימים של מסכנות וחולי. בערב, כשפשפשתי בתיק שלו, מצאתי תמונה מנויילנת בגודל A4. בתמונה, מקהלת ביה"ס והמורה למוסיקה בטקס יום הזכרון. מאחורי התמונה הודפסה הקדשה אישית מהמורה. קראתי ודמעתי. מי שקרא את פוסט טמפל גרנדין ויום הזכרון יבין מדוע התרגשתי עד דמעות...(מעבר לעובדה הבסיסית שזו מחווה מרגשת לכל ילד והורה). אני מתה על הילד הזה!

11 תגובות:

  1. הי מותק! האלבום מקסים! וגאיה פשוט מהממת!

    השבמחק
  2. עדיה,
    האלבום מקסים!!
    כיף שיש לך זמן לעסוק ביצירה...
    אני כל כך מחכה לחופשה, בעיקר בגלל זה...

    שבת נפלאה,
    גלית

    השבמחק
  3. המיני מקסים!!
    הדפים מתוקים והטכניקות השונות מגוונות את האלבום!

    השבמחק
  4. מקסים :-) אהבתי את השילוב של חום וורוד בלבד.

    השבמחק
  5. רק רציתי להגיד שאתם משפחה נורא יפה:)

    גם המיני אגב:)

    השבמחק
  6. תודה בנות!

    תמרי...תודה :-)

    השבמחק
  7. האלבום מקסים וגם אני התרגשתי מההקדשה היות וקראתי את הרשומה טמפל גרנדין ויום הזכרון :-)

    השבמחק
  8. Olá, amiga!
    Conheci seu cantinho e amei!!!
    Criativo e encantador...
    Você é muito talentosa!
    Bom domingo!
    Beijinhos.
    Itabira - Brasil

    השבמחק
  9. כרטיס מקסים - אחלה חותמות!!!
    סיכות נהדרות! והמיני אלבום - הכריכה שלו סוף הדרך! באמת אחלה חומר - הלבד (:

    יעל

    השבמחק
  10. אין על שילוב של צבע שוקולד עם ורוד ירוק וצהוב.
    צבעי גלידה נהדרים יש למיני הזה.
    גם את הדפיפ שפחות אהבת אני דווקא אהבתי

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)