יום חמישי, 22 באפריל 2010

יום העצמאות ו-Sneak peek

שלושה פוסטים באותו שבוע? משהו עובר עליי! אני בטח חולה!

לפני שאתחיל, אני רוצה להתייחס לפוסט הקודם, או ליתר דיוק לתגובותיו...אני מודה שקצת הופתעתי ואפילו הרגשתי מוזר לקרוא את תגובות ה"איזו אמא מדהימה את"...אני לא חושבת שאני אמא מדהימה...אני אמא.
יש תקופות בהן קשה לי להתמודד ואני מרגישה זיפת ובא לי לזרוק את כולם מהחלון ולקפוץ אחריהם (מישהי חכמה אמרה לי פעם שכמעט כל אמא רוצה לזרוק את הילדים שלה מהחלון לפחות פעם אחת בחיים, אבל רק אמא משוגעת באמת תעשה את זה)...ואז אני מרגישה אמא דפוקה לגמרי ויש תקופות בהן דברים מסתדרים ואני מרגישה שוואלה, שיחקתי אותה ואיזו אמא טובה אני...
אבל בשורה התחתונה, אני אמא ומחובתי להשתדל לעשות את הטוב ביותר שיש ביכולתי לעשות, עבור הילדים שלי. אני לא מרגישה שזה עושה אותי מדהימה...זה בעיניי מה שאמא עושה...

אז ביום העצמאות האחרון...האמא הזו לקחה את הבעל והילדים ויצאנו לטייל בארץ, אם נהיה ספציפיים יותר...נסענו למבצר יחיעם בצפון...שמבחינתינו זה כולה עניין של חצי שעה נסיעה...
 
היה מעניין לנסוע לשם דווקא ביום העצמאות, כי המבצר הזה שימש את בני קיבוץ יחיעם בזמן מלחמת העצמאות...כשהיה עליהם להגן על עצמם מפני הערבים...היה בזה משהו סמלי...
מאוד נהנינו, יובל היה מרוצה בעיקר מהטיפוס במדרגות הרבות והכניסה לכל חרכי הירי...גאיה היתה מבסוטית מזה שיש לה סוס פרטי שסוחב אותה על הגב...(אני. הגב שלי היה קצת פחות מרוצה...) ואבא...אבא היה מרוצה מהבילוי המשפחתי...אני חושבת.

אני אתן לתמונות לדבר במקומי...בסוף בסוף יש גם תמונת Sneak peek לעבודה שהכנתי ואוכל להראות במלואה רק בעוד שבוע במסגרת פרסום במגזין שלנו (אבל ממש קשה לי להתאפק, אז חייבת להראות לפחות תמונה מרמזת אחת).


תראו את הקשת הטבעית שנוצרה מענפי העץ...כל כך מתאימה לקשתות האבן של המבצר









והנה ההצצה שהבטחתי....



4 תגובות:

  1. ההצצה שלך מסקרנת מאוד.
    שמחה שנהנתם בטיול המשפחתי.

    השבמחק
  2. והרבה תמונות לעבוד איתן.

    הצצה הזאות מסקרנת גם אותי. שלחי למייל, אל תגרמי לשותפות למגזין להזיל ריר ולתהות מה כבר עשית

    השבמחק
  3. הצצה מסקרנת ביותר
    ויופי של טיול
    איזה כיף

    השבמחק
  4. איזה יופי של טיול ותמונות

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)