יום חמישי, 29 באפריל 2010

סיקורי החודש למגזין סקראפהוליק

החודש, פינת הסיקורים במגזין היא בחסות החנות MY PUNCH.
אליס מ-MY PUNCH שלחה לכל אחת מאיתנו 6 דפי קארדסטוק דו צדדיים וסט מדבקות אחד לבחירתה. אני בחרתי במדבקות הקארדסטוק הרגילות, היו גם כפתורי מתכת מתוקים ומדבקות תלת מימדיות.
את תמונות המוצרים שקיבלנו תוכלו לראות בבלוג המגזין וזה רק חלק מהקולקציה המתוקה הזו...יש עוד דפים יפייפיים בקולקציה ושאר קישוטים.

בחרתי לחרוג ממנהג המיני אלבומים שלי והחלטתי להכין מהחומרים תמונה תלת מימדית. זוכרים את תמונת ההצצה ששמתי פה כטיזר? אז זה הפרויקט...



בסיס התמונה הוא קופסת יין מקרטון כסוף שקיבלנו באחד החגים ושמרתי לפרויקט מהסוג הזה.
מאחר והדפים משרים אוירת אביב ופריחה, ידעתי שנושא התמונה יהיה פריחה. החלטתי להשאיר את הצבע הכסוף המקורי וטיפלתי בעיקר בפנים הקופסה...ציפיתי את התחתית ביריעת דשא מלאכותי וברקע הדבקתי חתיכה מאחד הקארדסטוקים שקיבלנו שהוא למעשה דף רקע של שמיים, עננים, מעט דשא ועצים.
ידעתי שארצה להוסיף עצים לתמונה שלי וחשבתי בתחילה להשתמש במדבקות העצים שנמצאות בחבילת המדבקות של הקולקציה או לגזור את הדפים מדף הרקע בו השתמשתי ליצירת הרקע בתוך התמונה...אבל הם היו קטנים מדי מבחינה פרופורציונלית ולכן יצרתי עץ מחומרים שונים, שנתן עוד מימד לתמונה. האופניים הם מדבקה (מקסימה!) מסט המדבקות שבחרתי. חתכתי את רצועת הדגלונים הצבעונית מקארדסטוק נוסף מהקולקציה והדבקתי בצד החיצוני של הקופסה.



הוספתי את הגדר המוכרת שלי ממקלות הארטיק... את הספסל כולו יצרתי מאחד הקארדסטוקים שקיבלנו. 


הוספתי פרפרי נייר שחוררתי מבריסטול לבן וצבעתי עם דיו בצבעים שונים, האבנים הן חלוקי נחל שמיועדות למילוי אקווריום או עציצים (קניתי באיקאה...אני מניחה שאתם יודעים למה אני מתכוונת).

בחרתי תמונות של יובל וגאיה מהטיול האחרון שלנו ועיבדתי אותן דיגיטלית, הדפסתי על בריסטול לבן עבה והדבקתי לחוט מתכת דק שיאפשר להן לעמוד זקופות.



עוד כמה פרחים שהכנתי מנייר קרפ (האהבה החדשה/ישנה שלי...כותרת מאותיות THICKERS שתסכם את הסצינה (התייעצתי עם מנדי מה נשמע טוב יותר באנגלית....ולמרות שהיו לה ואפילו לאמא שלה, רעיונות נהדרים...היה לי קצת קשה להפרד מכל כך הרבה אותיות והחלטתי לתמצת במילה אחת...)
וזהו, התמונה מוכנה ואני מאוד אוהבת את התוצאה!




כשסיימתי את התמונה, ראיתי שנותרתי עם חומרים רבים לסיקור והחלטתי למרות הכל, ליצור גם מיני אלבום. אבל מאחר ויש לא מעט תמונות ומן הסתם גם לא מעט הסברים והפוסט הזה כבר מספיק ארוך...אני אעלה את המיני אלבום בפוסט הבא (שיקרה בודאי מחר, אבל לפחות תהיה לכם קצת הפוגה).


בנות שכבר ראו את התמונה התלת מימדית (מקורבות להנהלה, אתם יודעים...) דרשו סדנה להכנת תמונה כזו...אז אמרתי שאבדוק הענות ואם תהיינה מספיק בנות, אפתח סדנה להכנת תמונה תלת מימדית.
אז אם מישהי מעוניינת...ידעו אותי...

נתראה בפוסט הבא...





13 תגובות:

  1. התמונה מדליקה לאללה!! ממש אהבתי, אחלה רעיון וביצוע מקסים!

    השבמחק
  2. אני רוצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מקסים.. וכל מילה מיותרת..

    השבמחק
  3. מאוד אהבתי, עבודה מושקעת ויחודית

    השבמחק
  4. מקסים. מהמם. כבר אמרתי לך.
    ומיני אלבום עם תמונות של המתוקה, נסיכה שלך ... מאוד מיוחד.

    השבמחק
  5. זה ממש מהמם! אני מאוד אוהבת תמונות תלת מימדיות כאלה, וזאת נהדרת!!

    השבמחק
  6. העבודות שלך, כל פעם מחדש, מהממות,
    אין מילה אחרת! בעצם אולי וואו :-)

    לגבי הסדנא, נשמע מאוד מענין, לא הבנתי אם מצולמת או פיזית שאז נראה לי שאנחנו לא באזורי מגורים קרובים אבל אשמח לשמוע על כך עוד

    מיכל

    השבמחק
  7. מקסים!!!מקסים!!!מקסים!!!

    השבמחק
  8. רק שתדעי לך,מנדי עושה חיים משוגעים עם איך שגוגל טרנסלייט מתרגם את הבלוג שלך.תמשיכי כך :)

    השבמחק
  9. מקסים במיוחד. ביצוע מהמם

    השבמחק
  10. תמונה מדהימה!!! אני גם ארצה סדנא, בשביל דבר כזה אני אסנג'ר כל מי שאני יכולה שישמור על הילדים :)

    השבמחק
  11. הי עדיה...מהמם ביותר.. מעונינינת גם להצטרף לסדנא!

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)