יום ראשון, 5 ביולי 2009

הפעם הראשונה

האתגר החודשי הראשון של מגזין סקראפהוליק, היה בנושא הפעם הראשונה/התחדשות/התחלה חדשה...

“התחדשות” מבחינתי, היא התחדשות המשפחה שלי עם הצטרפותה של גאיה לפני יותר משנה, אבל לא רציתי להיות נדושה ולשים תמונות מהלידה (מה גם שרציתי לחסוך מכם את התמונות "הקשות", במיוחד אלו שטרם הפכו לאמהות ועוד לא פיתחו את הסיבולת המיוחדת למראה תינוק שזה עתה נשלף מבטן אימו) ולכן בחרתי ללכת על המושג “פעם ראשונה” ומזה יש מספיק בחייו של תינוק.
(קיוויתי להספיק לשים תמונות של הפעם הראשונה בה גאיה צעדה אבל כמו שדיווחתי בפוסט הקודם, הגברת לא ממש מיהרה ועד לעריכת המגזין לא טרחה לעשות צעד של ממש לבדה...)

אז החלטתי ליצור דף אלבום עם תמונות של גאיה מציירת בפעם הראשונה בחייה (איכשהו חשבתי שהיא תוולד עם מכחול ביד, אבל הוא הפריע למיילדת).
מאחר והאתגר היה גם אתגר הכתבה, היה צורך להתייחס לדרישות.
הצבע הדומיננטי הנבחר, טורכיז מופיע בדף שבחרתי, דף מסטאק הצבעים הבהירים של DCWV, את שתי הצורות הנדרשות הכנסתי ברקע מלבני שחתכתי מקרטון גלי חום ובלב שמילא תפקיד כפול גם כקישוט (לב מקופסת קישוטי צ’יפבורד “All fall” של חברת Fancy pants). הוספתי פרחי פרימה, מדבקת ראב און פרפר של Bo bunny ומדבקת סוגריים של Cosmo cricket.
הדף נבנה מהר מאוד יחסית לעבודות אחרות שלי, בהן לוקח לי שעות רק לחשוב על הקונספט ולתכנן...
אפשר לומר ש"זרקתי" דברים על הדף ומה שיצא יצא...
הכיתוב של הכותרת נעשה על ידי מסכת אותיות (צ'יפבורדים שיש לי) עליהן התזתי צבע...מאחר ועוד אין לי צבע ספריי...אלתרתי...מממ...

מילאתי בבקבוקון (גם הוא מאולתר, היה בקבוקון עם מעין מיץ מר כזה שמוכרים בסופר ליד הקופה והבן שלי מת עליו!)...הבקבוקון ממולא בצבע מאכל ג'ל שנמהל במים! מה תגידו על האלתור? (אני לא מהמקפידים על חומציות, מעדיפה להתפרע עם חומרים).
אהבתי שההתזה יצאה לא נקיה ויש נזילות בתחתית המילה...
מאוד נהניתי להכין את הדף...גם בגלל התמונות...גאיה מצחיקה אותי בכל פעם מחדש...

(להגדלת התמונה, לחצו עליה)

מאז עריכת המגזין, חלו שינויים ובשבוע האחרון גאיה תפסה בטחון ועברה מזחילת מקק במנוסה להליכת ברווז (מאחור היא ממש נראית כמוני, שעה לפני שהיא נולדה!)...
הילדונת מברווזת חופשי וככל שהיא מגדילה מרחקים, שאגות ההתפעלות שלנו גוברות והולכות...
הסבתות כבר מפנטזות על הנעליים הראשונות!

(ואני על הקוקיות והשמלות...)


5 תגובות:

  1. קודם כל, תתחדשי על תמונת הפרופיל וגם ברכות על המגזין החדש
    מאד אהבתי את הדף - במיוחד בגלל השימוש בספריי (אדרבא שהוא מאולתר - כמו שחגית הראתה לנו בסדנא) - כל הכיף הוא בהתפרעות וניסיונות חדשים

    השבמחק
  2. התאהבתי בדף הזה בשניה הראשונה שראיתי אותו ועכשיו אני יודעת למה

    בגלל התהליך:
    איכשהו עובר בדף העניין של המשחק
    של זריקת צבעים וחומירם
    של הנאה

    זה מזכיר לי את התהליך שפירטת בעבודת הקנווס אצל מיקי מקובר.

    בקיצור:
    אני בעד דפים כאלה של משחק והנאה ומה שיוצא אני מרוצה

    השבמחק
  3. תודה על הפרגון בנות :-)

    השבמחק
  4. עמוד מדהים! אני מאוד אוהבת את הלוק האמנותי שלו, שמשתלב עם הנושא!

    השבמחק
  5. עוד מעט מרוב קוקיות תטבעי חחחח
    רוצה קצת ממעין שלי :-D

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)