יום חמישי, 2 ביולי 2009

התחלה חדשה!

לפני כחודשיים, במהלך מפגשון יצירה ספונטני ואינטימי (אני, חן ואמיליה), בין הדבקת קארדסטוק לזלילת פיצה...
פנתה חן אל אמיליה ואמרה..."שנספר לה?"
האוזניים שלי נעמדו כמו אוזני כלב...מה? יש חדשות? (אמיליה התחתנה לא מזמן...אז זה הכיוון הראשון שתפס אותי...המשך לשושלת)...
"לאמיליה היה רעיון להוציא מגזין סקראפי אינטרנטי ישראלי ואנחנו אוהבות את הכתיבה שלך, אז חשבנו עלייך"...(כך זה נאמר פחות או יותר...אל תתפסו אותי על המילה, בכל זאת עברו חודשיים והסניליות שלי בעיצומה, אבל זו היתה רוח הדברים)...

מאוד הוחמאתי (מישהו אוהב את הכתיבה שלי!) ומאותו הרגע הדברים התחילו להתגבש...
התגבש הצוות, אמיליה, חן, שלומית ואני...התגבשו רעיונות לפינות, התגבשו התפקידים והתחלנו להזיז עניינים...
העשיה עצמה היתה מעניינת...וככל שעבר הזמן והמגזין הלך ונבנה ולבש צורה של מגזין ולא גיבוב של מילים ותמונות...ההתרגשות הלכה וגברה (אצלי בכל אופן...).

והנה, אנחנו כבר בשלב שבו אנחנו יכולות לחשוף את העניין ולשתף את כולכם במגזין החדש שלנו - "סקראפהוליק"!
התפוצה שלו תהיה דרך המייל, גם ההרשמה לקבלת המגזין תהיה דרך המייל של המגזין:
scrapaholic.magazine@gmail.com
הגליון הראשון של המגזין ייצא ביום ראשון ה-5.7.2009

למגזין יש בלוג נלווה בו נעלה חלק מהחומרים, אתם מוזמנים לקפוץ להציץ:
http://scrapaholic-magazine.blogspot.com/

זהו...אני ממש ממש מתרגשת!

7 תגובות:

  1. גם אני ממש מתרגשת :-)

    אחלה רעיון, אחלה פרוייקט, כל הכבוד לכן
    והמון המון המון הצלחה!!!!!

    גלי.

    השבמחק
  2. איזה מגניב! אתן ממש ממש תותחיות! מחכה ליום ראשון!

    השבמחק
  3. תודה תודה...גם לך :-)

    השבמחק
  4. וואו, מגניב, מחכה לזה

    השבמחק
  5. נהדר. מזל טוב. וכל הכבוד !!! מצפה בהתרגשות לראות :-)

    השבמחק
  6. כל הכבוד על היוזמה - שיהיה בהצלחה
    ונחכה....

    השבמחק
  7. קראתי ונהנתי!!! כל הכבוד ושיהיה בהצלחה!! מחכה בקוצר רוח לבאות...

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)