יום שישי, 13 במרץ 2009

החלפת מחזיקי מפתחות

בחודש יולי האחרון נחשפתי לעולם העיצוב בנייר.
לא שהעולם הזה היה זר לי, בנערותי עסקתי באומנויות שונות כתחביב וכלל לא הבנתי אז, איזה אוצר טמון תחת ידיי...עיצבתי גם כרטיסי ברכה ושאר דברים בנייר, אבל לא התעמקתי בזה כפי שאני עושה היום (מה שאומר שגם אין לי תיעוד של כל הדברים שהכנתי אז וחבל, כי אני זוכרת שהכנתי דברים לא רעים כלל).

בכל אופן, אני אפילו לא זוכרת כיצד ומדוע הגעתי לפורום "עיצוב אלבומים וכרטיסי ברכה" בתפוז (זה בטח היה בעוד אחד מאותם שיטוטים סתמיים ברשת, כשהמוח נמצא במצב "שייט" והיד באוטומט על העכבר, לוחצת על קישורים בלי הבחנה), אבל הצצתי ונפגעתי...אפילו קשות, אפשר לומר :-)

לאט לאט התחלתי להשתתף בהחלפות בקומונות השונות, כדי להתנסות באתגרים שונים ובעיקר כדי לאלץ את עצמי למצוא את הזמן ליצור (כבר אמרתי שזה קשה כשיש קטנטונת כבת שנה וילדון עם צרכים מיוחדים?).

לאחרונה נערכה בקומונה "פרידה ונומה" החלפת מחזיקי מפתחות.
אני צוותתי למהנדסת מאורות, מה שמיד גרם לי לחוש חיבור מיוחד...מי שמכיר את ספר הילדים של מאיר שלו "רוני ונומי והדב יעקב" (אני פשוט מאוהבת בספרי הילדים שלו ובאיורים המשעשעים של יוסי אבולעפיה שאייר את מרבית ספריו), מכיר את אשתו של הדב, היא אם חד גורית (וזה הכינוי שהיה לי בתפוז במשך שנים עד לידת הנסיכה לפני כשנה) ובמקצועה היא מהנדסת מאורות...כמובן ששמחתי מאוד על הציוות...

אז ישבתי וחשבתי על מחזיק המפתחות שאני רוצה ליצור, רציתי שיהיה גם שימושי ולא רק יפה...חשבתי על החומרים בהם אצור ואז נזכרתי בלוחיות הפלסטיק (פוליקרבונט אם איני טועה) שהביא לי הבעל היקר ממקום עבודתו (הוא תמיד חושב עליי ועל היצירות שלי ומביא לי שאריות ושאר עניינים)...

איכשהו, כשהחזקתי בידיי את הלוחית, נזכרתי בלוכד חלומות אינדיאני...לא ברור לי למה...תמיד קופצים לי כל מיני רעיונות משונים ;-)
רשמתי סקיצה למחזיק החלומות (סליחה...מפתחות) שהתרוצץ בראשי והתחלתי לבצע...מאחר ורציתי שיהיה גם שימושי, הכנתי כיס קטן שקוף, אליו הכנסתי תפילת דרך קטנה שהדפסתי.



אחרי שהכנתי את מחזיק המפתחות הרגשתי שהוא קטן מדי (למרות שכל הרעיון במחזיק מפתחות זה שיהיה קטן וקליל ולא מפלצתי עד כדי שבירת המפתח עליו הוא תלוי)...החלטתי לפנק את המוחלפת שלי במחזיק מפתחות קטן נוסף, הפעם בעיצוב בית (עיצוב שאני מאוד אוהבת ומשתמשת בו בעבודות רבות שלי. רבות, זה עניין יחסי כמו שאתם יודעים).


אז זהו, אלו מחזיקי המפתחות שיצרתי להחלפה הנוכחית...
ההחלפה הבאה: החלפה אביבית שאני מארגנת בקומונת נישה צפונית יוצרת...הגלגלים אצלי כבר עובדים קשה...יש לי מוחלפת "משו-משו".

ועד הפוסט הבא (שכמו שזה נראה אין חוקיות לגבי תזמונו),
שיהיה לכולכם סופ"ש רגוע, נעים ומהנה.

2 תגובות:

  1. מקסימים!! ממש אהבתי את שניהם!

    השבמחק
  2. איזה מחזיקים מקסימים!!
    ליאת

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)