יום רביעי, 11 במרץ 2009

אזרתי אומץ...

במשך שנים, מנערותי ועד אמצע שנות העשרים שלי כתבתי יומן, שטחתי בו את חלומותיי, את השירים שכתבתי, את האהבות והאכזבות...את חיי.


תמיד אהבתי לכתוב, הרגשתי שזו האפשרות שלי לספר על עצמי ולתעד באיזו שהיא דרך את מי שאני...עיסוק קצת אגוצנטרי, אבל גם מאוד משחרר. סוג של תרפיה.
בשלב מסוים הפסקתי לכתוב יומן, אולי הרגשתי שמיציתי את ה"טיפול העצמי" שעשיתי בעזרת כתיבת היומן, אולי השינוי בחיי (כניסה לחיים זוגיים, הריון, לידת הבכור) הביא לכך...מי זוכר?

מאז התחיל עידן הבלוגים, חשבתי לעצמי, הנה הזדמנות לחזור לכתוב יומן, אבל בכל פעם נרתעתי מלפתוח בלוג משלי...החשיפה בבלוג גדולה מאוד, שלא כמו ביומן (שם לא אמורה להיות חשיפה כלל, אלא אם כן יש לנו הורים חטטניים) וידעתי שאצטרך לצנזר את עצמי ואז בעצם מה הרעיון בלכתוב ולהשתחרר אם אני צריכה להגביל את עצמי?
ובכלל, על מה אכתוב? מה אציג? אני בקושי מספיקה ליצור, גידול של תינוקת כבת שנה בשילוב של ילד עם צרכים מיוחדים לא משאיר לי הרבה זמן יצירה...אבל החלטתי בכל זאת לקפוץ למים ולכתוב...

אני לא מתחייבת לכתיבה יומיומית, רק מקווה שלפחות פעם בשבוע אצליח לעמוד במשימה...

אז לרגל פתיחת הבלוג וכדי שהפוסט הזה לא יהיה מצ'עמם מדי ;-)
אספר שאתמול השתתפתי לראשונה בחיי במסיבת רווקות (כן כן, יש לי הרבה פערים להדביק)...
זו לא היתה מסיבת רווקות "סטנדרטית" עם אלכוהול נשפך, חשפן ומתנות סקסיות (מה, זה לא מה שקורה במסיבות של רווקות? אז כנראה שלא הפסדתי כלום עד עכשיו ;-))...

מסיבת הרווקות הראשונה שלי היתה יצירתית ומהנה.

התחלנו במשחקון קטן של שאלות, בו הכלה היתה צריכה להשיב על שאלות עליהן השיב החתן (שלא נכח מן הסתם) מראש, על כל תשובה נכונה היא קיבלה מתנה קטנה.

אחרי המשחקון התחלנו ליצור, כל אחת מאיתנו קיבלה מעטפה והיתה צריכה לעצב אותה על פי נושא מסוים שקשור לחתונה. (מעטפה למסיבת הרווקות - למזכרות, ברכות ותמונות מהערב, מעטפה לטקס החתונה, מעטפה לטיפים - אותה מילאנו בכרטיסיות עם טיפים שונים בנושא זוגיות, מעטפה לרשימת המתנות וכן הלאה).
בסוף הערב נאספו המעטפות המעוצבות ונכרכו לספר יצירתי ויפייפה.

למרות שיצאתי מהערב הזה ללא תוצרת יצירתית שתשאר איתי (אני מאוד נקשרת לחפצים ודברים שאני יוצרת), אני מרגישה שזה היה אחד מערבי היצירה היותר משמעותיים עבורי.
יצרנו באהבה עבור חברה, עבור אירוע מיוחד בחייה וזה מרגש אותי.

והנה המעטפות המעוצבות (אני עיצבתי את מעטפת הטיפים):



מעבר לספרון, הכלה קיבלה גם מתנות (מעבר למתנות של משחקון השאלות).

כשהתיישבתי להכין את המתנה, חשבתי לעצמי, מה יכול להתאים למתנה "חתונתית" ואז הבזיק הרעיון הפולני (למרות שאני לא פולניה)...מסגרת כפולה לתצוגה של 2 תמונות מיום החתונה...ממש כמו המסגרות ששמות הסבתות על הטלויזיה (מתחת למפת הקרושה מרומניה).

אז הכנתי מסגרת כפולה אלגנטית (לטעמי), הוספתי כרטיס תואם והכל הוכנס למעטפה (תואמת...כמובן)



זהו להפעם...
נתראה בפוסט הבא :-)

6 תגובות:

  1. תתדשי! אני שמחה שהלכת על זה! המסגרות שעשית יפיפיות! ויצא לנו אחלה ספרון! מחכה לפעם הבאה.

    השבמחק
  2. תודה רבה. מסגרת מאוד יפה. אהבתי.
    התמונות של הסיפםרון מעטפות בקטן מידי.

    השבמחק
  3. אמיליה, שיניתי את התמונות והן קצת יותר גדולות עכשיו, אם תלחצי על כל אחת מהן תגיעי לאלבום בו תוכלי לראות כל אחת מהן בגודל ממש גדול.

    השבמחק
  4. עדיה,
    תתחדשי על הבלוג הנפלא!
    איזה כיף לקרוא אותך...
    את יוצרת מקסים ונשמעת מתוקה אמיתית!
    שיהיה בהצלחה בהמשך,
    וכמובן מזל טוב לאמיליה!!! :-)

    ענבר/BarBima

    השבמחק
  5. וואו, איזה רעיון מהמם זה הספרון מעטפות! כיף לכן שכולם שיתפו פעולה, ומי ארגן? את? כי אני רואה שזה מישהו שמתמצא בסקראפ ויש לו ביינד איט בבית:-))

    השבמחק
  6. היי חגית...
    במסיבה היצירתית נכחו חלק מהבנות שמשתתפות באופן קבוע במפגשי היצירה הצפוניים, כך שכולנו מתמצאות בסקראפ...
    את המסיבה ארגנה חן (cheniros) המקסימה והיא גם זו שסחבה איתה את "הציוד הכבד"...ביינד איט וקאטלבאג (אני עדיין נטולת ביינד איט, מקווה שהסטטוס ישתנה ;-))

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)