יום רביעי, 21 במרץ 2012

יש לנו זוכה בהגרלה...

עבר עליי שבוע לא פשוט (דוד שלי נפטר בנסיבות טרגיות כך שביליתי את מרבית השבוע בבית האבלים, בעזרה ותמיכה)...
אתמול חגגתי את יום הולדתי ואני מבטיחה סיפורים, אבל יש לי הזמנות שמחכות שאסיים אותן ואשלח בהקדם, כך שהסיפורים יחכו קצת...

לצערי לא היתה הענות גדולה לבלוגולדת...
בעזרת האתר random.org ערכתי את ההגרלה בין הבנות שפרסמו אותה (מי שפרסמה ביותר מערוץ מדיה אחד, קיבלה כניסה נוספת בהתאם למספר הפרסומים שלה)...
והזוכה שעלתה בגורל היא:


שלומית!

יקירתי, ברכות, צרי איתי קשר לעיצוב החישוק שלך...

לשאר הבנות שהגיבו לפוסט והשתתפו, אני מודה מקרב לב...מאחר ולא היתה הענות גדולה, לא יהיו פרסי ניחומים, אבל כן תוכלנה לזכות ב-10% הנחה לרכישה באחת החנויות שלי...
אני מזמינה אתכן לשלוח אליי מייל כדי לקבל את קוד ההנחה.


שיהיה לכולם המשך שבוע אביבי...

5 תגובות:

  1. גם פה מאחלת מכל הלב המון המון מזל טוב,שקט ורוגע!
    נשיקות!

    השבמחק
  2. איזה כיף לי. אחרים פשוט לא יודעים מה הם הפסידו!
    אז מחר כשנפגש נשב על החישוק!

    השבמחק
  3. שלא תדעו עוד צער. ברכות לזוכה.

    השבמחק
  4. איזה כיף לשלומית! מאחלת לכם ימים קלים יותר

    השבמחק
  5. Adiya, wishing you lots of strength through these hard times. I hope your creative work provides some solace. Congratulations on a successful giveaway, and cheers to the winner! :)

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)