יום רביעי, 11 ביולי 2012

מעשה בשמיכה 2

לפני שלושה פוסטים, סיפרתי לכם על קבוצת היוצרות שהכרתי, על החברות הקרובה שלנו ועל שמיכת הטלאים הראשונה שהכנו יחד לאחת הבנות בקבוצה שילדה...
מאז, הספיקה אמיליה, עוד חברת קבוצה ללדת את בתה הבכורה וגם היא קיבלה שמיכת טלאים מעשה ידינו...

מאחר ואני יודעת שאמיליה מגדלת חתולים וחובבת חתולים בכלל, היה לי ברור שבטלאי שלי תהיה משפחת חתולים...למודת נסיון וטעויות מהשמיכה הקודמת ידעתי שאני הולכת מראש על אפליקציה של בדים, צבעי השמיכה הוגדרו מראש לחום, ורוד ולבן וזו התוצאה הסופית:




והריבוע שלי:



אני חייבת לתת לכם קלוז אפ על הטלאי המהמם של אלכסנדרה (שקיבלה את השמיכה הראשונה שתפרנו)...לאלכסנדרה, שהיא גם יפה, גם דוקטור, גם אמא לשלושה קטנטנים מקסימים (ומאז הלידה רותם הקטן מתלווה אליה למפגשים ומוציא אותנו קצת מריכוז כי אנחנו עסוקות בלהתלהב מכל צליל שהוא מוציא, מכל חצי חיוך שהוא מחייך ומהבונבונות שלו באופן כללי) וגם מוכשרת בטירוף, אין בלוג...ואת הטלאי הזה חייבים לראות כמו שצריך!



השמיכה נמסרה בתוך קופסת עץ ורודה ומתוקה בתוספת שקית תפורה בה היו חיתולי בד משודרגים באדיבותה של ליאת (ההריונית הבאה שלנו)...



ואם אנחנו כבר בענייני תינוקות, אז רגע לפני שאני משנה נושא...
לאחרונה יצא לאור מדריך להריון ולידה בשם Wish list, המדריך מספק אוסף של המלצות על מקומות, מוצרים, עיצובים, ושירותים ייחודיים, שנועדו להפוך את מסע ההריון והלידה לקל, נעים והרבה יותר מפנק עבור ההורים שבדרך.
המדריך מספק המלצות בנושא אופנה ואביזרים לתקופת ההריון, אופנת תינוקות ועיצובים ייחודיים בהזמנה אישית, טיפולים והמלצות לזמן איכות לטיפוח הגוף והנפש, מפגשים וסדנאות מיוחדות לתקופת ההריון ולאחר הלידה, הכנה ללידה לאם ולאב, קליניקות ויועצות הנקה, דולות, מוצרים טבעיים ואקולוגיים, מרכזי פעילות להורים ולתינוק, מתנות ועיצוב ישראלי ועוד.




ולמה אני מקשקשת על המדריך הזה? כי אני מופיעה בו בקטגוריית המומלצים של המדריך :)
למדריך יש דף פייסבוק ואתר אינטרנט וכאמור גרסה מודפסת יפייפיה שיכולה להיות מתנה נהדרת לכל הריונית שאתם מכירים...
את המדריך ניתן להזמין גם דרכי במחיר השקה...(שלחו לי מייל לפרטים)

ואם מדברים על המוצרים שלי, אתמול היה לי יום פורה והעליתי לחנות במרמלדה מרקט זוג כריות בסגנון רומנטי ומתוק, לחלוטין שונה ממה שאני עושה בדרך כלל, אבל אני מאוהבת בתוצאה (וגאיה לא פחות! כשראתה את הכריות היתה בטוחה שהן שלה!) כשעבדתי על הכריות חשבתי על חג המחולות (שהוא חג האהבה) המתקרב אלינו בצעדי ענק אבל אין ספק שהכריות האלו יכולות להראות מתוקות במיוחד על מיטה של ילדונת או נערה...לא?



ובנוסף, קו "הממתקים של Buligaia" (זה השם הנבחר) התחיל לעלות לחנות...ראשונים התחילו לעלות עגילים צמודים, אני כל כך אוהבת את השילוב בין המראה הטבעי של פרוסות העץ הקטנטנות לבין הצבע  והציורים עליהם ובכלל, הרעיון של לקחת משהו בסיסי וגולמי ולהפוך אותו למשהו אחר הדליק אותי...
הנה הצצה קטנה, בחנות יש עוד כמה דוגמאות...




בהמשך יעלו גם עגילים ארוכים, על השולחן מחכים לטיפול אחרון סיכות ראש, סיכות דש/קישותיק, מגנטים ועוד...בקיצור...הרבה צבע וכיף :)

ובאנרגיה צבעונית וחיובית זו...שיהיה לכולם יום נפלא!

נ.ב. רגע לפני שליחת הפוסט לפרסום אני קולטת הרבה ורוד מהתמונות...אז נוסיף...שיהיה לכם יום ורוד :)

5 תגובות:

  1. אוי! תודה רבה על הפירגון! אני ממש מסמיקה.... יצאה לנו אחלה שמיכה! אני כל כך אוהבת את איך שכל אחת עובדת בסגנון שלה! והעגילים שלך מקסימים. כל סדרת הממתקים שלך נהדרת!
    רותם גם מאוד נהנה מהמפגשים שלנו :). הכי כיף לפלוט על אנשים חדשים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח...הרגת אותי עם המשפט האחרון :)
      נשיקות וצ'קמוק בלחי לרותם, הוא בובון!!
      והפרגון מכל הלב! את אלופה ואני מעריצה אותך!

      מחק
  2. מוצרים מקסימים ומשובחים כרגיל, פשוט תענוג.

    השבמחק
  3. קו ה"ממתיקים" בהחלט שם ראוי - זה ממש מה שזה - מקסים ומתוק לגמרי.
    הכרית יפהפיה וסחתיין על מומלצת הריון ולידה - ראוי!

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)