יום חמישי, 15 ביולי 2010

שובר מתנה...

אבא של הבעל חוגג היום יום הולדת...
לפני שבע שנים, כשחגג יום הולדת 70, גיסתי מימנה חופשה משפחתית בבית מלון כמתנת יום הולדת מיוחדת שכזו...(למזלה, הם רק שני אחים...היא ובעלי ואף אחד מאיתנו לא מרובה ילדים...אז היינו בהרכב אינטימי).

השנה, לכבוד יום הולדתו של האבא/סבא...היא החליטה לשחזר את ההצלחה ולתפוס גם הפעם שתי ציפורים במכה אחת...מתנת יום הולדת (להורים שתמיד אומרים לנו "בשביל מה אנחנו צריכים מתנות בגילינו??" כאילו שמתנות מוגבלות בגיל) וחופשה משפחתית בשביל הכיף של הביחד...
ההבדל מהפעם הקודמת הוא תוספת קטנה ובלונג'ינג'ית בשם גאיה ;-)

הקשר של בעלי עם אחותו, הוא קשר קרוב מאוד, למרות המרחק הגיאוגרפי הגדול (אנחנו בצפון, הם בדרום) ויובל שלי מאוד אוהב את שלושת ילדיה, הם גם קרובים מאוד בגיל ובדרך כלל מסתדרים מצוין ...
באופן כללי היחסים שלי עם הוריו של הבעל הם יחסים טובים, אם כי יש אפשרות שכמה דברים ישנו את זה...(למשל אם הם לא יפסיקו להגיד משפטים מעצבנים של חוסר הבנה בהקשר של יובל וה"אספרגוס" שלו ואם לא יפסיקו לדחוף לגאיה שטויות כמו שוקולדים בכל פעם שאני משאירה אותה שם!)
בקיצור, החופשה אמורה להיות מהנה...

אלא שנכון לעכשיו, ההורים של הבעל לא יודעים בכלל שהם אמורים לנסוע...זו הפתעה!
ומאחר וגיסתי גרה בקצה השני של הארץ בעוד אנחנו גרים חמש דקות מההורים, משימת הגילוי הוטלה עלינו...במסגרת ביקור לכבוד יום ההולדת.

היה לי ברור שלא נבוא ככה סתם ונודיע להם בע"פ...אז ישבתי ועיצבתי (עיצבתי...מי שישמע...כולה טקסט וחותמות בפוטושופ) "שובר מתנה" עם המידע הרלוונטי...
והרי אי אפשר לתת שובר מתנה כזה ככה סתם...אז עיצבתי לו גם מעטפה...
המעטפה מורכבת מקארדסטוק דו צדדי, הוספתי שני פסים של מסקינגטייפ מדוגם (שאני מאוווווד אוהבת) ושני פרפרים (ופה זה מתחבר לתמונה האחרונה בפוסט הקודם של הסיקור) וזהו.

אני מאוד אוהבת את מה שיצא!







אז מה נותר עכשיו? לאחל לסבא בריאות ואריכות ימים, שישמור על הכוחות שלו (אתם צריכים לראות אותו עם גאיה בגן השעשועים! הוא מתנדנד על הנדנדה לצידה, גולש איתה במגלשה! קופץ איתה על רגל אחת, משחק בכדור...מה שנקרא סבא סבבה!) ושימשיך לאהוב את הנכדים עד קצה העולם ובחזרה כמו שהוא אוהב אותם עכשיו! כי הם אוהבים אותו מאוד!


וכמובן שאין חגיגה בלי עוגה...אז לא ממש עוגה וגם לא אמיתית (וגם לא מוצלחת במיוחד, נסיון נוסף להכין קאפקייק מלבד...נדמה לי שאחרי הנסיון הזה אני מפסיקה...אני לא מרוצה... התפרים נראים לי גסים ולמרות שהקצפת הפעם נראית פחות כמו תפוצ'יפס, זה עדיין לא זה...)
אבל לכבוד יום ההולדת של סבא...



ולסיום, שלשום רשמתי את גאיה לגן. היא תלך לגן אליו הלך יובל לפני שבע שנים. זה מרגש...לא הייתי שם מאז שיובל עזב...
התרגשתי כשהסתובבתי בגן וראיתי בכל פינה עבודות שהכנתי להם, השעון הגדול של פו הדב על הקיר (עדיין עובד), ציורים שציירתי ועדיין תלויים, השלטים שהכנתי על דלתות חדרי הגן...אפילו הטפסים שקיבלתי לקרוא ולמלא היו עיצובים שהכנתי להם, כולל הלוגו של הגן...לרגע הרגשתי כאילו לא חלפו שבע שנים...ושבעצם חזרתי הביתה...
אני מקווה שיהיה לה טוב שם ואני מקווה שלי יהיה קל לשחרר...כי כרגע זה עוד קצת קשה...

4 תגובות:

  1. עדיה- אני לא מוצאת את המייל שלך,
    והישן לזכרוני היה עם וירוס או משהו-
    תשלחי לי אימייל דחוף!:)


    ואני חייבת לצין שאתם משפחה משובחת עם רעיונות נפלאים!:)

    השבמחק
  2. השובר מהמם, והקאפקייק נהדר!
    איזה השקעה בהזמנה לחופשה משותפת! וואהו!

    השבמחק
  3. איזה יופי של מתנה..והכי חשוב צורת ההגשה מקסימה! ואני דווקא אוהבת את הקאפקייק..

    השבמחק
  4. שובר המתנה והקאפקייק מקסימים!!! יצא לך מוצלח ביותר!!! אני הייתי שמחה לקבל את זה כהפתעה שמבשרת טובות.....התרגשתי איתך לקראת הגן...בהצלחה!

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)