יום שישי, 25 ביוני 2010

יום הולדת סקראפי

מינון מפגשי היצירה שלנו ירד בזמן האחרון, מכל מיני סיבות ואילוצים, גם הפורמט קצת השתנה ובעיקר הצטמצם לקבוצת בנות קטנה...
כשהוחלט על מפגש החודש, ליאת המקסימה הציעה לארח בביתה...(בדרך כלל זה היה אצלי)...
כשחשבנו על פורמט המפגש הצעתי לעשות מפגש יום הולדת סקראפי, כי גם ליאת וגם יערה חוגגות יום הולדת ותאריך המפגש נקבע סמוך לימי ההולדת שלהן (שנחגגים בהפרש של שבוע בלועזי ובאותו יום בעברי! חוץ מזה שליאת ויערה הן חברות קרובות מאוד)...
זה כמובן נתן לי תירוץ מצוין להכין עוגה למפגש (שזה בערך סימן ההיכר שלי במפגשים, העוגות!)

בהמשך למסורת "הכנת ספר שמן לכלת השמחה" שתופסת תאוצה בעיקר בבלוגי הסקראפ הישראליים,  החלטנו להיות לא מקוריות וללכת גם אנחנו על הפורמט הזה...ומאחר ויש לנו שתי כלות, אז החגיגה כפולה וכך גם הכנת דפי הספר השמן...
את הספר השמן החלטנו להכין במפגש עצמו כחלק היצירתי של הערב...
אני, שמכירה את עצמי מספיק טוב, יודעת שאני לא ליאת (שיכולה לתקתק מיני אלבום שלם במפגש אחד בזמן שאני עוד חוככת בדעתי באילו דפים להשתמש), גם הפוקוס שלי יכול ללכת לאיבוד ולשכוח את עצמו באיזו זולה, מה שגורם לי להראות כאילו אני נתונה תחת איזו השפעה ולא של אקמול!
לכן החלטתי להכין את הדפים שלי מראש ולבוא עם פרויקט אחר לחלק היצירתי (וטוב שעשיתי כך, כי הייתי ממש לא מפוקסת וגם את הפרויקט שהבאתי איתי, בקושי התחלתי באותו ערב!)
ואלו הדפים שלי (עשיתי דפים זהים ליערה ולליאת, הברכות מן הסתם קצת שונות):
צד קדמי (שימו לב לתוספת הטייפ היפני בצד ימין...הרכישה האחרונה שלי מלימור)




והצד האחורי



לקראת תאריך יום ההולדת רשימת המשתתפות הלכה והצטמצמה ואני חששתי שנצטרך להמיר את שמו של הספר השמן ל"ספר הרזה"...
אחת המשתתפות שדפקה נפקדות, אבל הכינה דפים מבעוד מועד (וככל הנראה לא צילמה אותם כמו את כל שאר הפרויקטים שלה לפני ההתעופפות) היא הפיה השימושית.
ואלו הדפים שלה (בניגוד אליי, היא הכינה דפים עם שינוי קל לכל אחת מהבנות):




למרות שהבאתי איתי מצלמה למפגש, לא צילמתי את הדפים של אמיליה וחן וגם לא את הכריכות שהכינו ליאת ויערה זו לזו ובעצם כלום ממה שתכננתי לצלם, לא צילמתי... (סליחה, לא קראתם למעלה?? לא הייתי בפוקוס! ויעידו על כך הנוכחות), אז כל שנותר לי הוא לצאת בקריאה נרגשת...ליאתוש, פליז...אם אפשר לתעד את הדפים הנותרים והספרים המוכנים, אשמח!
אגב, למרות החששות, יצאו ספרים שמנמנים בהחלט...

וכמובן שאי אפשר להגיע ליום הולדת בלי מתנות ואחרי ששברתי את הראש מה להכין להן מתנה (שמתם לב שלאחרונה הכנת מתנות כרוכה אצלי בשבירת ראש? מה הפלא שאני לא בפוקוס) החלטתי ללכת על קנווס וזה מה שיצא (שוב, קנווסים דומים, עם הבדל קטן בכיתובים):







היו גם כרטיסי ברכה (זה לא מובן מאליו, לאור הקושי שיש לי עם כרטיסים), אבל מאחר והם לוקחים חלק בסיקורי החודש בסקראפהוליק, תצטרכו להצטייד בסבלנות...

ליאת ויערה פינקו גם אותנו...מעבר לפיצה הביתית שליאת הכינה (והיתה טעימה בטירוף!) על השולחן חיכו לכל אחת מאיתנו...


מעטפת כרית עשויה מנייר טואלט (תודו שזה מדליק!) שהכילה בתוכה קישוטונים כולל שני פרחי קרושה שליאת סרגה לנו כאימון מוצלח ביותר אחרי סדנת מסגרת קרושה לדיסק אצל דפי.


וכלי מתוק (תרתי משמע!) עם המון המון סוכריות גומי (האהובות עליי באופן מיוחד)...שחיסלתי בערך תוך שתי שניות בזמן שהבנות התארגנו עם החומרים ואני התארגנתי על פיקוס עצמי (אני יודעת שאני חוזרת על עצמי, אבל זה כדי שתבינו כמה מחופפת הייתי באותו ערב...)


בקיצור, היה מויייייייי כיף!!

ואם אתם שואלים איך שרדנו את מסיבת הסיום, אני אעדכן שאחרי לבטים קלים הוחלט שאבא ייצא למשימת ההשרדות עם יובל ואני אשרוד במזגן עם גאיה...דיווחים מהשטח הודיעו על רצון לפרישה מוקדמת ואכזבה כללית...או במילים אחרות, לא הפסדתי כלום...אפילו לא העליתי את אבא למשפט על שלא מילא פקודות ומיעט בצילום...

ולסיכום האירוע...זו הפעילות בה יובל שלט!



שבת קרירה ונעימה לכולם!

5 תגובות:

  1. הדפים יפים, הקנווס מאוד מיוחד ומקורי, ונשמע שהיה לכם כייף, וזה כמובן הכי חשוב (:

    השבמחק
  2. איזה באסה שלא הצלחתי לבוא!!! הדפים מקסימים!

    השבמחק
  3. נראה שהיה כיף ואני מאחלת לך לחזור לפוקוס במהירות!

    השבמחק
  4. יקירתי!
    המון תודה שוב על המתנות,והעוגה, והמאמץ והכייף!
    נהיה לי ספר שמנמן מתוק..
    וקבלי: פתחתי בלוג..

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=2667

    השבמחק
  5. יש לי חיבה מיוחדת ללין ימי ההולדת הזה ;-), שמחה שהיה לכן כיף! הקנווס שלך מקסים!! מאוד אוהבת את הרקע שציירת.

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)