יום חמישי, 27 במאי 2010

מחלקת אבידות? שלום!

אולי מישהו מצא פעוטה מתוקה בת שנתיים??
היתה לי אחת כזו, ממש עד לא מזמן, אבל נדמה לי שמישהו החליף לי אותה במתבגרת טיפוסית וחצופה!
לא אכפת לי אם זה בזדון או בטעות, אני באמת לא קטנונית...אבל אני עדיין לא מוכנה, פיזית, נפשית וארגונית להתמודדות עם מרד גיל ההתבגרות, אז אני מבקשת...לא...אני מתחננת! אם מישהו מצא אותה...בבקשה החזירו לי אותה!

אני יודעת (מזכרוני המעומעם עם הבכור) שגיל שנתיים הוא גיל נורא, אפילו קוראים לו ככה "Teribble twos"...
אבל בחיי שאמירות כמו "לא בא לי!" או "לא'צה!" בתדירות של פעם בדקה נשמעות ונראות (כשזה בא בתוספת של שילוב ידיים והפניית הטוכעס לכיווני) הרבה יותר טוב מפיה של מתבגרת בת 16, או שהיום זה מתחיל כבר בגיל 12?!
שלא לדבר על התקפי בכי הסטריים ונסיונות בריחה בפיתול, כי התעקשתי שהיא תלבש חזרה את החולצה שפשטה לפני שניה באמצע החנות, או עמידה נחרצת עם רקיעות ברגליים ונדנודים ורבליים עד שאני נשברת ושמה לה "סבא טוביה" בפעם המליון באותה שעה...או העפת חפצים בזמן קריזה או סתם כי הם לא באו לה טוב בעין (על השטויות שהיא לומדת מאחיה אני בכלל לא רוצה להרחיב).

אנחנו שוקלים להכניס את הדרדקית לגן בספטמבר הקרוב, לאור ההתנהגות שלה אני שוקלת את זה שוב!
לא חושבת שיש לי כוחות נפש לעמוד מול הגננת כל ראשון ורביעי ולשמוע שה"תכשיט" (נא לקרוא במלרע) שבאותם רגעים עומדת ומעפעפת כאילו היתה היצור הכי תמים ביקום, כמעט הורידה לעוזרת את הראש כשהעיפה עליה קוביה...וכל זאת, בגלל שהמסכנה ניסתה להציל אותה מנפילה מגובה של ארון מטבח!

יש מצב ואני טועה, כי האמת שעד כה במפגשים בגינה, היא היתה די ידידותית לסביבה ולמשתמש (למעט נסיון למשוך בצמה של אחת הילדות)...אז אולי שווה לקחת סיכון למען השפיות שלי (וחוסר השפיות של הגננת)...

בכל מקרה, אם מישהו מצא פעוטה בת שנתיים וחודשיים, בלונג'ינג'ית מתוקה, במצב ישנוני אם אפשר כי אז היא הכי פחות מסוכנת, מתבקש להחזירה.
תודה!

6 תגובות:

  1. יום יבוא והיא תגיע לגיל ההתבגרות ואת תתגעגעי לגיל שנתיים, תאמיני לי :-)

    השבמחק
  2. זיקוקית, בדיוק מתגובה כזו חששתי ;-)

    השבמחק
  3. כן מצאתי....היא אצלי בסלון....ואופס היא כבר בת 4 וזה בדיוק אותו דבר כמו שאת מתארת, ניפנופי ידיים, חוצפנות שובבית, הוצאת לשון (לאמא?! פויה לא יפה) וזריקת חולצות.....אח....אני מעדיפה בנים!

    השבמחק
  4. זהר, לא ידעתי שאצל בנים זה אחרת ;-)

    השבמחק
  5. מחפשת שידוך לקטנטנה? הראל בן 6.5 ומעולם לא יצא מגיל שנתיים הנורא!

    מה שכן, הצחקתי אותי נורא בפוסט הזה. אלוהים, מה מחכה לי!

    השבמחק
  6. היי בד"כ סמויה כאן אבל הפעם לא יכולתי להתאפק, אצלי הוא כבר בן 10 ולא נעים לי להגיד לך רק המילים התלחפו למעצבנות יותר, אבל מצאתי אחת כבר בת 23 ואח איזה נחת, אז יש תקוה

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)