יום ראשון, 21 במרץ 2010

סיפור יום הולדת וזוכה בהגרלה

לפני שאספר על יום ההולדת המיוחד שלי או על יום ההולדת שחגגתי אתמול,  אני רוצות להודות לכל מי שהגיב על הפוסט הקודם.  היה מרגש לקרוא את התגובות המפרגנות והמעודדות. מרגע פרסום הפוסט ועד לתגובה האחרונה שהתקבלה הרגשתי הכי מיוחדת והכי מוכשרת ונפלאה, אז תודה  :-)

אתמול חגגתי 37, זה נשמע לי כל כך זקן! והכי לא מסתדר לי עם נפש הילדה שבתוכי...
אחרי כל האירוחים והעוגות שהכנתי במסגרת הביקור של מנדי בארץ, לא ממש התחשק לי לארח או להכין עוגה, למזלי גיסתי כנראה קלטה אותי מהקצה השני של הארץ והגיעה עם המשפוחה לסופ"ש אצל ההורים, מה שגרר מפגש משפחתי (שתמיד קורה כשהם מגיעים), אז גם אירחו אותי וגם הכינו לי עוגה (וגם הסתלבטו עליי בלי סוף, כי הנה גדלתי בעוד שנה)...היה נחמד, אבל לא מיוחד...

יש שלושה ימי הולדת אותם אני זוכרת כמיוחדים...
בת המצווה שלי, אותה חגגו לי הוריי במסגרת הכיתתית, כי אז לא היה נהוג לחגוג באולמות וממילא לא היה לנו כסף או מצב משפחתי מתאים לחגיגה כזו...מה שהיה מיוחד באותה יום הולדת זה שאבא שלי כתב לי שיר...לצערי השיר לא אצלי ואני לא זוכרת ממנו הרבה, אני רק זוכרת שהוא סיפר איך בגיל שנתיים הלכתי לאיבוד במסגרת נופש בקיסריה וכבר אז ידעתי לומר לאנשים שמצאו אותי את שמי, את שם הוריי וכתובתי...

יום הולדת נוסף מיוחד הוא יום ההולדת ה-35, בו קיבלתי מתנה את גאיה בתי...אמנם באיחור של שבוע, אבל אני לא נתפסת לקטנות  :-).

יום ההולדת המיוחד ביותר עד כה, היה יום ההולדת ה-22 שלי...זה יצא בדיוק בפורים, בעלי שאז היה עדיין חבר שלי (במשך 7 שנים), בא אליי לתת לי משלוח מנות מאמא שלו (למי שלא זוכר או מכיר את הסיפור, הוא היה שכן שלי)...אני שכבר חשבתי שהנה הוא שכח ומה פתאום מביאים לי משלוח מנות ליום הולדת, הופתעתי כשהוא נתן לי אח"כ כרטיס וביקש שאקרא...התחלתי לקרוא את הברכה ולא שמתי לב בכלל שבצד השני של הכרטיס כתובה הצעת נישואין!
כשכבר קראתי, לקח לי רגע וקריאה נוספת כדי להבין מה קורה פה, בשלב הזה הוא שלף את הטבעת. ההתרגשות היתה גדולה, בכיתי כי הייתי בטוחה שזה לא יקרה, בשבועות שלפני יום ההולדת הוא פיזר רמזים עבים שהוא בכלל לא מוכן לחתונה וזה לא מעסיק אותו...חצי שנה אח"כ התחתנו...וזה ללא ספק יום ההולדת הכי מיוחד שלי  :-)

ועכשיו, להגרלה שנערכה הבוקר...
נעזרתי בשירותי הגרלה אינטרנטיים והמספר שעלה בגורל הוא: 14
ותגובה מספר 14 היא תגובתה של תמרי שכתבה: 
 tamari* אמר/ה...
וואו העבודות מקסימות!

כולן כולן כולן,
מאחלת לך המון הצלחה.
אני חושקת בשלטי הבתים הם מטריפים!

תמרי, ברכות! אני עדיין מחכה לשמוע איזה סיפור יום הולדת מיוחד...ובינתיים את מוזמנת לשלוח אליי את כתובתך אל המייל:  adiyaber@gmail.com


אני רוצה לחלוק אתכם תחושה...ככל שקיבלתי עוד ועוד תגובות לפוסט ההגרלה, התחלתי לחוש אי נוחות, רציתי לתת מתנה לכולן! איך אפשר לבחור? זה לא הוגן...
ואז חשבתי לעצמי שממילא נורא מתחשקת לי איזו החלפה פרטית, כי מזמן לא השתתפתי בהחלפות בגלל ההתעסקות עם המגזין וחוסר הזמן...כך שאולי זו ההזדמנות לתת למישהי נוספת? אמנם בתמורה להחלפה משלה, אבל זו עדיין תחושת נתינה שממלאת את הלב...
אז אם מישהי חשקה בהחלפה פרטית, מוזמנת לשלוח אליי מייל  :-)

ושיהיה יום נפלא!

8 תגובות:

  1. WOW זה ממש מרגש במיוחד הסיפור על הצעת הנישואין !!

    יום הולדת שמח :-)

    השבמחק
  2. חמסה חמסה טפו טפו,
    פעמים לזכות, אחרי שאני בדר"כ ידועה במזלי הנאחס...
    תודה לך!!!

    סיפור יומהולדת 22 הוא אחד הצעות הנישואים היותר רומנטיות ששמעתי!

    מזל טוב!

    השבמחק
  3. אז הרבה מזל טוב, וכיף לתמרי על הזכייה

    השבמחק
  4. עוד אפשר לאחל מזל טוב?
    אמנם באיחור אבל מכל הלב! מאחלת לך את כל הטוב שבעולם ועוד!
    ענת

    השבמחק
  5. המון המון מזל טוב!!!

    השבמחק
  6. באיחור (אופנתי) אבל עדיין מאחלת לך שתהיה לך שנה נפלאה, קלה, מלאת השראה ונחת והמון אהבה.
    סיפור הצעת הנישואין מקסים כ"כ

    וברכות לתמרי - אם יש מישהי שמגיע לה - זו בהחלט היא (-:

    השבמחק
  7. איזה סיפור מקסים!!!

    שוב מזל טוב והמון אושר וגם עושר..

    love u

    השבמחק
  8. תודה לכולן, גם למאחרות...ברכות תמיד מתקבלות :-)

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)