יום שני, 4 במאי 2009

רשומת טלאים...

לא, אין לי שום עבודת טלאים להציג...אבל פתאום שמתי לב שיש לי כמה דברים לספר עליהם, שאינם ממש קשורים זה לזה...כך שכתיבתם יחד באותה רשומה, תיצור מעין רשומת טלאים...

אז ממה נתחיל? בשבוע האחרון קרו כמה דברים...
סיימתי את האלבום המעוצב הראשון שלי והגשתי אותו. הכל התחיל לפני כמה חודשים כשחברתי ושותפתי לניהול "קומונת הורים לילדים עם קשיים בעיבוד החושי" בתפוז פנתה אליי וביקשה שאעצב אלבום לכבוד מסיבת יום הולדת 60 של אביה...היא ידעה שטרם עיצבתי אלבומים, אבל האמינה בי מספיק כדי לתת לי את העבודה.
אני אכתוב בקרוב רשומה עם תמונות של האלבום שנמסר לידיה לפני כשבוע, אבל בינתיים אספר שהתגובות שיצאו לה מהפה כשראתה אותו, הכניסו בי יותר בטחון מאי פעם! גם התגובות שבאו מאוחר יותר מהאורחים שצפו באלבום...
אח"כ הגיע יום העצמאות, יצאנו לטיול הראשון מאז נולדה גאיה...
הקטנה הועמסה על גבי בתוך מנשא הגב ויצאנו לטיול סביב גני הנדיב דה רוטשילד בזכרון יעקב...
לא היה עמוס, לא היה צפוף, לא היו ריחות "על האש" ויכולנו להנות מטבע נהדר שנגלה אלינו מכל עבר...(וגם מכאבי גב ועצמות שלא עמדו במעמסת המנשא ותוכנו...אבל היי, כבר אמרתי שאני מעדיפה מחנות אימונים נוסח גלעד ינקלביץ')...




לקראת סוף השבוע, לימור מקסם שימושי החליטה לשנות מעט את פורמט האתגר העיצובי החודשי בבלוג שלה ולכבוד חג השבועות, קראה ליוצרות צעירות להשתתף באתגר כחלק מעבודת ביכורים, החלטתי לקפוץ לשלולית ולנסות את מזלי...לקראת שבועות נראה מה יצא לי...

ובינתיים, בין סיום האלבום וההמתנה להגעת הערכה לאתגר העיצוב, מילאתי משאלה במסגרת החלפת משאלות בקומונת פרידה ונומה...
במסגרת ההחלפה, כל אחת מהיוצרות המשתתפות בה, כותבת עד שלוש משאלות יצירתיות שהיתה רוצה לקבל (יש מי שמתקשה להחליט, כמוני! וכותבת יותר משלוש משאלות, אבל תודו שזה מאפשר מרווח בחירה גדול יותר), במקביל כותבות היוצרות למארגנת ההחלפה, מה הן מוכנות/יכולות/רוצות ליצור (לפעמים הן מציינות גם עבור מי) וכך מתבצע הזיווג האומנותי.

מאחר וההחלפה שלי עושה את דרכה אל הנמענת ואני לא רוצה להרוס את אפקט ההפתעה לחלוטין, לא אחשוף את שם המקבלת, אבל כן אראה תמונות (אני מניחה שאם היא קוראת בבלוג היא בוודאי תזהה את המשאלה שלה...מכיוון שמרבית היוצרות כבר נתנו וקיבלו את המשאלות במהלך מפגש הקומונה שהתקיים ביום שישי...אבל אם אני מניחה נכון, אז היא לא קוראת כאן).

כשקיבלתי את שמה של מבקשת המשאלה, ניסיתי למצוא עליה דברים שיעזרו לי בעיצוב המשאלה...מצאתי שרשור הודעות בו כתבה שהיא נמצאת עכשיו בתקופה רומנטית כזו ובכלל בקטע של ורדים...אז עיצבתי לוח מגנטי למקרר עם פנקס נתלה שניתן לשלוף וכמובן עט (זו היתה המשאלה)...בגוונים רומנטיים עם ורדים...מקווה רק שהצהוב השולט לא סנוור אותה...הוא פשוט הסתדר לי טוב עם גווני הורדים.
(הקלקה על התמונות תגדיל אותן)


וככה לפני סיום, אספר שאתמול זכיתי בבלוגולדה של אליס מ My punch...בעוד אני קופצת משמחה ושואגת ברחבי הבית, הבעל הביט בי כאילו תוהה "לאשפז אותה עכשיו או לתת לה עוד כמה קפיצות התלהבות לפני שאני מלביש עליה כתונת משוגעים!" הבכור היה שותף למחשבות אביו והקטנה מחאה כפיים באושר כאילו הייתי עוד פרק של "חבורת איינשטיין" בערוץ הופ...
אני כבר מחכה לכל המטעמים שעושים דרכם אליי!!
ועוד בקטנה לפני סיום, היום התלוויתי לבכור בטיול הכיתתי אל נחל קטוע-פארק נשר שבכרמל...חווית המעבר על הגשר היא כיפית ואם נדמה לכם שהוא קצר אתם תמיד יכולים לעלות עוד קצת, לעבור על הגשר השני ולחזור בראשון (ממש כפי שעשינו היום!).
היינו שם כבר בטיולים המשפחתיים כארבע פעמים קודם לכן...מקום מקסים לטייל בו, אבל לא ביום אביך וחם כמו היום...ובכל זאת, נהנינו...היה כיף! (ברור שתיעדתי...אבל התמונות עוד במצלמה...)

תגובה 1:

  1. יש לנו כמה דברים משותפים...
    1 גם אני משתתפת באתגר של לימור מקסם שימושי בהצלחה לך ולי!
    2 אני זכיתי בבלוגולדה הקודמת של אליס אז תהני! ותצרי....

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)