יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

מסיבת פיות! חלק ג'

אה...הנה, זה תיכף מסתיים, רק עוד קצת סבלנות...

החלק הלא פחות חשוב במסיבת הפיות שלנו היה החלק היצירתי...
היו לי כמה רעיונות (אל תשאלו מה הם, כי במצב הדמנציה שלי אני צריכה להודות על כך שאני זוכרת שבכלל היו לי רעיונות נוספים)...בסופו של דבר החלטתי להכין גינת פיות...


במקור זה היה אמור להיות בית פיות. 

תכננתי לקנות שובכים קטנים מעץ כדי להכין מהם את בתי הפיות אבל כשלא מצאתי שובכים כאלו (לפחות לא במחיר ריאלי שלא יגרום לי לשדוד בנק בשביל מסיבה ל-8 בנות), לא התייאשתי והחלטתי לאלתר בתים.

לקח לי לא מעט זמן לחשוב על החומרים שמהם יהיה עשוי בית הפיות וכדי לא לבזבז זמן, התחלתי 


להזמין את כל האלמנטים שרציתי (בכל זאת, הזמנה מסין, דואר ישראל גם ככה לא חזק במה שהוא אמור לעשות - להביא דואר...העדפתי לא להסתכן בהזמנה של הרגע האחרון).
הזמנתי דמויות קטנות וחמודות של פיות (טינקרבל...מאליאקספרס), פרחים, פרפרים, חלוקי אבן קטנטנים, אבקת נצנצים צבעונית ובקבוקוני זכוכית למילוי, פטריות קטנטנות וחיפושיות.


עד שכל הדברים הגיעו המשכתי לחפש פתרון לבית הפיות ואז הבריק לי רעיון...מחצלת סושי!
הבעל נשלח אל הסופר הקרוב לחפש...נדמה לי שהוא מצא אותן במחלקה האורגנית.

כל מחצלת נחצתה לשניים, גודל מעולה לבית פיות. כדי לחזק את המבנה של הבית, השחלתי חוטי ברזל דקיקים (כאלו שמצמידים לפרחים כדי שיהיו עמידים) במקביל לחוטים המקוריים שבמחצלת הסושי.

בניתי דלת ממקלות ארטיק ואחרי שראיתי שמבנה הבית יציב, בניתי גג שעשוי מזרדים שאספנו וחתכתי באמצעות קאטר. היה לא מעט שימוש באקדח דבק חם במהלך הבניה של הבית הזה...

כשהבנתי שהבית לא יכול לעמוד ככה סתם, החלטתי לשנות את זה ולהכין גינת פיות...הייתי זקוקה לבסיס עליו יישב הבית, אז תכננתי לקחת פרוסות עץ שיהוו את הבסיס, אבל כמו שהבנתם מהפוסט הראשון, לא מצאתי כאלו שיתאימו לצרכיי ובמקרה הזה, קרטון ביצוע לא היה עושה את העבודה.

שברתי קצת את הראש ואז עלה לי רעיון לקחת תחתית של עציץ כבסיס!
לשמחתי, בדיוק סיימו להתקין לנו דשא סינטטי בגינה, כך שנשארו לי שאריות דשא (אפשר לקנות גם באליאקספרס חתיכות דשא סינטטי), גזרתי את חתיכות הדשא לעיגולים והדבקתי.



בינתיים התחילו להגיע הרכישות מסין ולאט לאט התחלתי להקים את גינת הפיות שתהיה דוגמה עבור הבנות.





היה לי ברור שהבנות לא יכולות לבנות את גינת הפיות מההתחלה (בכל זאת אני פסיכית ותכננתי משהו שבדיעבד לא פשוט ואפשרי להכנה בשעה) ולכן את רוב העבודה עשיתי מראש... השארתי להן בעיקר את האפשרות לקשט.

כמה ימים לפני המסיבה, בניתי ערכות אישיות לכל ילדה וביום המסיבה סידרנו אותן יפה על השולחן...



הערכה כללה תחתית עציץ עם דשא מודבק אליה, בית פיות בנוי כולל דלת שנצבעה מראש בטורכיז, פיית טינקרבל ושקית עם פרחי משי, זרדים, חיפושיות, פרפרים, עלי משי, חלוקי נחל, פטריות קטנות, גדר עץ קטנה, אבנים קטנות נוצצות להדבקה ובקבוקון עם אבקת נצנצים (כי אי אפשר פייה בלי אבקת קסמים).


הבנות הוקסמו מהרעיון ועבדו מאוד יפה! כל אחת לקחה את קישוט גינת הפיות למקום שלה והיה מקסים לראות פיות קטנות עם הכנפיים והזרים יושבות ומעצבות לעצמן גינת פיות...


נקודה חשובה...זוכרים את הילדה ההיפרית? אז דאגו לתעסוקה נוספת לילדים כאלו, הם תמיד מסיימים לפני האחרים ואתם עלולים למצוא את עצמכם על סף תלישת שערות כי אותו ילד היפר כבר התחיל לפתוח לכם מגירות בכל פינה, לבדוק אם שלט הטלויזיה מדליק גם את המזגן של השכנים ובאופן כללי לצעוק לכם באוזן ולעשות המון בלגן (כן, גם בנות היפריות עושות את זה...)


גם בשלב הזה התמונות לא מדהימות, כי אני הייתי עם הבנות והדרכתי ומשימת הצילום הוטלה על אבא שחוש הצילום שלו לא משהו...אז מתנצלת מראש.
















ההשקעה המקדימה שלי היתה אמנם מטורפת, אבל נהניתי מכל רגע ובזכות הדוגמה שהכנתי נשארה לי גינת פיות יפייפיה שמקשטת את ארון התצוגה שלי.
בשלב מסוים חשבתי להכין גינות כאלו למכירה או לערוך סדנאות להכנת גינת פיות כזו, אני עדיין מתלבטת בעניין... 

לסיכומו של דבר, היתה מסיבה מוצלחת מאוד, הבנות היו נרגשות, גאיה היתה בעננים (כיאה לפייה) ואני הייתי מותשת...

היא כבר מדברת על יום הולדת 9, בינתיים אני עושה את עצמי כאילו יש לי בעיות שמיעה...

מסיבת פיות חלק א'

מסיבת פיות חלק ב'

6 תגובות:

  1. איזה רעיון מדהים ומקסים!!! הוקסמתי ממש!

    השבמחק
  2. מקסים! אני עושה לבת שלי גם מסיבת פיות (לגיל 5) ביום שישי הקרוב, והתלבטתי אם יעשו גינת פיות אבל בגלל הגיל החלטתי על קישוט כנפי פיות כפעילות יצירה, ועוד משחקים והפתעות רבות. נראה שהיתה לכם מסיבה מושלמת - לגמרי לטעמי!
    האם תוכלי לחלוק את הקישורים לאליאקספרס על הציוד לגינת פיות שהזמנת? תמיד טוב להזמין ממוכרים מומלצים

    השבמחק
    תשובות
    1. היי...
      לצערי, אצל כל המוכרים לא מצאתי כבר את המוצרים...אז פשוט תעשי חיפוש..

      שתהיה מסיבה מוצלחת!!

      מחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)