יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

איזה תיק!

אני לא חובבת תיקים, כלומר...אני אוהבת תיקים, אבל לא עליי...
אני יכולה להנות מתיק יפה כשהוא מוצג מאחורי חלון ראווה או בבלוג של חברה מוכשרת, אבל המחשבה להסתובב עם תיק עושה לי הרגשה של עול...
במשך שנים הלכתי עם סרבלים רחבים ובעלי כיסים רבים רק כדי לחסוך את עניין סחיבת התיק וזה היה מצוין עבורי, כל מה שהייתי צריכה (מפתחות, ארנק קטן ופלאפון) נכנס יופי בכיסים...

כשהגיע יובל זה השתנה, הרי אי אפשר לסחוב חיתולים להחלפה/מגבונים/בקבוקים/מוצץ/צעצוע, בכיסים...אז קניתי כמו כל אם טריה "תיק החתלה"...כזה שאפשר להכניס לתוכו את המקרר, הארון בחדר השינה והמחסן...אחרי כמה חודשים התייאשתי מתיק ההחתלה, לסחוב תיק על הכתף לא ממש עשה לי את זה וקניתי תרמיל גב...סוף סוף תיק כלבבי!

אבל אז הילדון גדל ונפטרנו מהחיתולים/בקבוקים ושאר אביזרי תינוקות ונותרתי עם תרמיל גב חצי ריק, אז בשביל מה לסחוב אותו? וככה עברתי בלית ברירה לתיק קטן שאני סוחבת על הכתף מדי פעם, רק כשבאמת אין לי מספיק מקום לקחת את מה שאני רוצה בכיסים או בידיים...

לפני כשנתיים השתתפתי באחת הקומונות בהחלפת משאלות, בין המשאלות שלי היה תיק תפור (אז עוד לא תפרתי והייתי בהתלהבות מכל דבר תפור) ואכן משאלתי הוגשמה וקיבלתי תיק מקסים שמיד נכנס לתפקידו...(אבל רק במקרים של חוסר ברירה וחוסר מקום בכיסים/ידיים)...הייתי נשארת עם התיק הזה עוד זמן רב, לולא גיליתי שהיומן החדש שלי פשוט לא נכנס בו, הבנתי שאין ברירה ואני צריכה תיק חדש ועכשיו כשאני יודעת לתפור...אוכל לתפור את התיק שאני רוצה...

בחרתי בהדרכה של עירית, בבד ג'ינס, בד קומיקס ובד ירוק והתיישבתי לתפור...
הוספתי כמה כיסים פנימיים וויתרתי על קרבינה למפתחות, כי אני מאלו שזורקים אותם פנימה ולא מתעסקים עם תלייתם...בכיס החיצוני יצרתי הפרדה על ידי תפר, כך שיש לי שם שני כיסים קטנים...יצא תיק ממש גדול ואני עוד מתלבטת אם אלך איתו, כי הוא גדול מדי למה שאני צריכה, אבל בינתיים אני גאה בו ומרוצה מהתוצאה..

הבעיה היתה לצלם אותו, אז אני מתנצלת מראש על התמונות הלא מי יודע מה...מקווה שעדיין אפשר להתרשם ממנו...




הבד הזה פשוט מדהים!





בימים האחרונים השלמתי עוד חישוק שהוזמן ממני...בנוסף לששת הינשופים שהוזמנו ועושים דרכם לגרמניה...




ובהמשך לסדנאות לילדות שהתחלתי בחודש הקודם, העברתי השבוע סדנת קנווס מעוצב עם תמונה...לקראת הסדנה הכנתי דוגמה...הקנווס עבר לידיה של אמא שלי, מזכרת מחתונה רחוקה...


בעוד שבוע מתחילה שנת הלימודים החדשה...בהנחה שלא אכתוב עד אז עוד פוסט...מאחלת לכל התלמידים בכל מסגרת לימודית ולמורים...שנת לימודים מוצלחת!

17 תגובות:

  1. דיי מתי הספקת????
    יצא משגע התיק,השילוב של הקומיקס הורסססססס
    הינשופים מתוקים ואהבתי גם את החישוק, כייף לראות אותו גמור.

    השבמחק
  2. יצא משגע!
    לא הייתי מנגדת לתיק כזה!!

    והכל פשוט מקסים

    זהבית שקד

    השבמחק
  3. איזה ינשופים משגעים-אני כ"כ שמחה לשמוע ולראות שזה הולך בכיוון שכ"כ רצית....

    והתיק נפלא-הבד קומיקס משגע

    השבמחק
  4. עדיה,
    התיק מקסים!!

    ולשנה"ל, שתהא ליובל שנה עמוסת אושר, הצלחה, הנאה ושלווה!

    ועוד אאחל: (אני בטוחה שתתני לו לקרוא :-))
    שיהיו לך הצלחות רבות,
    היסוסים מעטים
    וכשלונות אפסיים.

    שתדע להבחין
    בין רע לטוב,
    בין אח רחוק
    לשכן או חבר קרוב.

    שילוו אותך בחיים
    הרבה מזל ורק טוב
    וזכור,
    שהכי בריא זה לאהוב.

    השבמחק
  5. התיק יפה מאוד, בד נהדר וכל מה שאפשר להגיד על תיק, החישוק יפהפה ומתוק, אבל הינשופים הפילו אותי מהכסא - הם מדהימים! מאחלת לך הצלחה עם עוד הרבה מכירות, הם כל כך מיוחדים, מסוגננים, מוקפדים וראויים - וואו!

    השבמחק
  6. תודה בנות, איזה כיף של מחמאות :-)
    גלית יקירה, תודה! נתתי ליובל לקרוא...המון תודה :-)

    השבמחק
  7. עדיה, התיק נהדר (:
    גם אם לא תשתמשי בו, אין ספק שתוכלי ללמוד ממנו ולהכין להבא משהו שעוד יותר יתאים בגודל ובצורה.

    ולזה בטח תוכלי למצוא בית חם אחר (:

    הבד של הקומיקס משגע.

    החישוק נפלא, הינשופים נהדרים. הכל מקסים!

    יעל

    השבמחק
  8. התיק נהדר והינשופים משגעים!

    השבמחק
  9. התיק הורס, הבד של הקומיקס מקסים , רכשתי אותו גם ועשיתי ממנו מחברת, עכשיו בא לי תיק.... הינשופים שלך מדהימים בעיניי וכל פעם את מחדשת איתם -כיף גדול , והחישוק.... וואו. איזו סבלנות. ככה זה, פיצוי אחד במקום של חוסר אחר - עכשיו תוציאי את הדברים מהכיסים , שימי בתיק ותלכי בגאוה באחד בספטמבר ללוות את הילדים חזרה ללימודים , הוא יכיל את כל מה שצריך.... בהצלחה.

    השבמחק
  10. עדיה יקרה! כמה כשרון יש באישה אחת! אני רואה את העבודות שלך ומתמוגגת מהיופי ומהטעם המשובח שלך. התיק הורס!!! שילובי צבעים כל כך מוצלחים, הגימורים כל כך מדוייקים ורואים את האיכות. הינשופים הם אמיתיים לחלוטין, לכל אחד ואחד יש את הבעת הפנים האישית. החישוק יפה ועדין.שיהיה לילדים שנת לימודים מוצלחת ושקטה, שיהיו לך שעות רבות של יצירה והמון מכירות ורק טוב!
    אלה- משפחה עם 3

    השבמחק
  11. עדיה,
    כל פעם את מפתיעה מחדש! התיק משגע! העבודות שלך כ"כ נקיות ויפות.
    החישוק חמוד-כייף גדול למי שקיבלה אותו.
    והינשופים- מאחלת לך לתפור השנה עוד הרבה כאלו!
    בהצלחה בבית הספר ובגן!!!

    השבמחק
  12. הכל מדהים אבל התיק משגע!!! אין דברים כאלה!!! השילוב של הבדים מדהים!

    השבמחק
  13. אני מתה על תיקים, כמה שיותר - יותר טוב! הוא יפהפה!!! בד הקומיקס - אדיר... :-) חבל על הזמן!!!

    השבמחק
  14. הבד של התיק משגע! החישוק ריקמה כל כך מתוק ועם הינשופים פשוט יוצא חדר ילדים מקסים ביותר :)

    השבמחק
  15. בד הקומיקס הזה פשוט הורס! אין על שילוב של ג'ינס לתיק והקומיקס הופכים הכל משהו מיוחד במינו!

    השבמחק
  16. יא, התיק מעורר קנאה כל כך, השילוב של ג'ינס וקומיקס הוא גאוני.
    תשמעי, הינשופים שלך הורסים, מושלמים, מתוקים, ואפילו לכל אחד יש הבעה אחרת, איזה יופי

    השבמחק
  17. ינשופים מהממים!
    מקסים :)

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)