יום ראשון, 17 ביולי 2011

מורידים הילוך...

כך אני מקווה לפחות...
החודש האחרון היה מטורף עבורי...
סוף שנת הלימודים הכניסה אותי למוד של לחץ...גם להספיק להכין מתנות, גם לחשוב מה עושים בחופש עם יובל (שהתחרפן באופן טוטאלי מהיציאה הזו מהשגרה) וגם...זוכרים את התמונה הזו?



אלו רצועות ל-35 תיקי יצירה!
שברוב טמטומי (או לא, בכל זאת קיבלתי על זה כסף ולא מעט כסף!), הסכמתי לתפור כמתנות סוף שנה לגן של גאיה...
עכשיו, אני יכולה לומר באופן סופי ומוחלט שסיימתי את פרויקט התיקים...היה מתיש, היה מעצבן...מצאתי את עצמי קמה כל עשר דקות לעשות סיבוב בבית...עבודה בפס ייצור זה כנראה לא בשביל הפרעות הקשב והריכוז שלי...אבל סיימתי אותם! והיום בצהריים אעביר אותם לגננת שתוכל לארוז אותם יפה לקראת המסיבה...

התקשיתי לצלם אותם כמו שרציתי, השטיח לא ממש מוסיף להם חן, אבל בשלב הזה...אני כבר רוצה להפטר מהם, אז לא ממש אכפת לי...
את השמות החתמתי עם שבלונה וצבעי אקריל ואת הכיתוב הקטן החתמתי בדיו לבדים, עם אותיות מבית קסם שימושי...



בנוסף לתיקים לילדי הגן, התבקשתי להכין ארבעה תיקים לנכדים של הגננת...נכון שזו מתנה חמודה?



בין לבין הספקתי להכין חישוק רקום שהוזמן ממני על ידי חברה, מאוד חששתי בהתחלה שלא אעמוד באתגר...אבל אני מרוצה מהתוצאה...


הספקתי להכין מתנה לחברה שחגגה יום הולדת עגול (ומחר נפגש אצלה לחגוג, אז תמונת המתנה תחכה קצת)...

הספקתי לקבור את בת הזוג של אבא שלי  :-(
(ברור שאין תמונה מהאירוע!)

והספקתי גם לעקוב אחרי הצעת הנישואים של אחי למנדי...
(מזל טוב חבר'ה!! הרבה אושר...מתה עליכם!)


מחכה לי עוד סדנה שאני מעבירה לילדות בשבוע הבא ואז...אולי אפשר יהיה להרגיש קצת את החופש...

15 תגובות:

  1. תשמעי ההספק מכובד בהחלט. תודי אבל שזה היה אימון מצוין ועכשיו אני בטוחה שאת בהחלט תופרת בקווים ישרים.... מזל טוב לאחיך ולמנדי על החתונה הקרבה... וחבל שלא נפגש מחר במסיבה....

    השבמחק
  2. זה פשוט מדהים!!! בהחלט מתנה נהדרת.
    ושששששששש.... לא להרוס את ההפתעה לבעלי!!! (לא שהוא נכנס לפה)

    השבמחק
  3. התיקים מקסימים! (אני אוהבת את הבד הזה, גם אני קניתי ממנו כמה מטרים...)
    מזל טוב לאחיך ולמנדי, עכשיו תהייה לך סיבה לטוס לארה"ב.
    נפגש מחר!

    השבמחק
  4. קודם כל הכבוד שסיימת!! ועוד נשארת בחיים כדי לספר על זה...
    צר לי לשמוע שהיה גם ארוע מעיב אבל משמח לשמוע על החתונה הקרבה.
    ניפגש בשמחות..מחר!

    השבמחק
  5. אני מקנאה בחברה שלך!! יש לי חולשה למלך האריות! החישוק ריקמה פשוט מהמם!!!!

    השבמחק
  6. התוצרים מקסימים (כתמיד). החישוק מהמם.

    השבמחק
  7. וואו, איזה הספק!!!
    התיקים מדהימים והחישוק מקסים!
    מזל טוב לאחיך!

    השבמחק
  8. עדיה, החישוק מהמם ביופיו. אצילי וכה מיוחד. ממליצה ישר לחנות עם הרבה חידושים. לגבי התיקים אני רק מחייכת ונזכרת בשיחה שלנו לגבי התפירה.אז בהחלט שפו על ההקפדה, הקצב, הכמות, הרעיון. טוב, אז עכשיו את כבר בא לכאן ליום תפירה?

    השבמחק
  9. בהחלט פס ייצור מכובד ובסהחלט מגיעה לך מנוחה, שיהיה ר טוב בכל החזיתות ושתחזרי ליצור מתוך הנאה צרופה...

    השבמחק
  10. את מדהימההההההה!!!! התיקים מהממים, הצעת הנישואין משמחת ביותר, משתתפת בצער אביך ולהבדיל החישוק שהכנת מושלםםםםםםםםםםםם - תהני מהחופשה
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  11. איזה תיקים יוווווו בא לי גם!!! מזל טוב לזוג הנישא!!

    השבמחק
  12. בהחלט הספקת הרבה! יופי של סינרים!!! איזה כיף שאחיך מתחתן! שירבו אצלכם שמחות, ושהחופש יהיה שפוי כמה שרק אפשר... :)

    השבמחק
  13. כמה תיקים?? מצ'וגעת! זה מקסים :-)

    השבמחק
  14. וואו, כמה עבודה, התיקים מהממים, איזה מתנה מושקעת מהגן, אבל מה שהכי שבה את ליבי זה חישוק הרקמה, מדהים בעיניי, כל כך אהבתי.
    נשיקות,
    מקופלת

    השבמחק
  15. יקירתי, התיקים מהממים!!! וגם החישוק יצא לך משגע!
    משתתפת בצערו של אביך ושמחה שכל הבלגאן מאחוריכם.
    ובנוגע להצעה המרגשת - וואו!! זה אומר שאנחנו עוברות לגור אצלו? :)
    מזל טוב!!!

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)